تصویربرداری «۸۷ متر» در گرجستان لغو شد

کارگردان مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» اعلام کرد که تصویربرداری بخش هایی از این سریال که قرار بود در گرجستان انجام شود، کنسل شده است.

به گزارش سینماسینما، کیانوش عیاری درباره آخرین مراحل تولید این اثر تلویزیونی اظهار کرد: هر چند در ماه مبارک رمضان هستیم ولی همه گروه بازیگر و پشت صحنه در تلاشیم تا کار به موقع به اتمام برسد و به امید خدا به زودی پروسه تولید سریال به نیمه راه خواهد رسید.این کارگردان ادامه داد: خوشبختانه در مسیر تولید این سریال بد شانسی نیاوردیم یعنی اینکه خدایی ناکرده برای بازیگران اتفاقی بیفتند یا بیمار شوند و تقریبا با شرایط خوبی کار را ادامه می دهیم.

عیاری عنوان کرد: کماکان در لوکیشن اصلی خانه در حال تصویربرداری هستیم، جایی که داستان اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت منزل در حال ضبط است.

کارگردان سریال «روزگار قریب» تصریح کرد: تا ۲ هفته آینده فیلمبرداری در لوکیشن خانه به اتمام خواهد رسید و به لوکیشن جدیدی حوالی امامزاده یحیی که منزل خانواده پوردورانی هاست، می رویم.

وی همچنین گفت: در کنار کار ضبط در لوکیشن منزل، تصاویر خارجی و خیابانی هم گرفته می شود. تاکنون ۷۵۰ دقیقه فیلمبرداری مفید گرفته ایم که همزمان هم راف کات ها و هم تدوین همزمان در حال انجام و بخش قابل توجهی از سریال تدوین شده است.

عیاری درباره اضافه شدن سعید آقاخانی به عنوان بازیگر جدید و ماجرای رفتن به گرجستان هم تصریح کرد: سعید آقاخانی به علت مشغله کاری نتوانست به این مجموعه اضافه شود و ماجرای حضور و تصویربرداری بخش هایی از سریال در گرجستان هم به دلیل مسایل مالی کنسل شد.

عیاری در پایان عنوان کرد: امروز ۹ خرداد بچه ها تعطیل بودند و به امید خدا از فردا دهم خرداد تصویربرداری در لوکیشن اصلی پیگیری می شود.

سریال «۸۷ متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در حال تولید است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 88335 و در روز چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱:۰۷
2024 copyright.