جدول فروش هفتگی سینمای ایران/ «سلام بمبئی» همچنان در صدر

سلام بمبئی (۱)جدول فروش هفتگی سینمای ایران اعلام شد. 

به گزارش سینماسینما، جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی مجدد فیلم «سلام بمبئی» برای چهارمین هفته متوالی، شکست در گیشه برای «ما همه گناهکاریم» و فروش خوب فیلم «وارونگی» منتشر شد.

سلام بمبئی

فیلم سینمایی «سلام بمبئی» چهارمین هفته از اکران خود را باز هم با عبور از مرزی دیگر پشت سر گذاشت. این فیلم این هفته مرز ۹ میلیارد را گذرانده و به احتمال فراوان امروز به باشگاه ده میلیاردی ها می پیوندد.

در خلاصه داستان سلام بمبئی آماده است: داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند.

محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیا میرزا، شایلی محمودی، گلشن گروور و بهروز چاهل در این فیلم به کارگردانی قربان محمدپور به ایفای نقش پرداخته اند.

سلام بمبئی در سومین هفته از اکران خود با داشتن ۱۶۷ سینما به فروشی معادل ۱,۱۱۹,۷۱۴,۰۰۰ تومان دست پیدا کرده و در رتبه اول جدول فروش ایستاده است.

سلام بمبئیلاک قرمز

«لاک قرمز» آخرین ساخته سید جمال سید حاتمی با توجه به شروع تبلیغات محیطی در سطح شهر افزایش فروش را تجربه کرده و با داشتن ۴۶ سینما کلاً ۴۲۶,۲۶۳,۰۰۰ فروخته است.

پانته‌‌‌آپناهی‌ها، بهنام تشکر، پردیس احمدیه و مسعود کرامتی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

لاک قرمز داستانی اجتماعی از خانواده ای است که درگیر اعتباد پدر شده و به مشکلات روابط خانوادگی می پردازد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد».

این فیلم در سومین هفته از اکران خود تواسنت به فروشی معادل ۱۷۵,۱۸۹,۰۰۰ تومان دست پیدا کرده و در رتبه پنجم بایستد.

لاک قرمزوارونگی

آخرین فیلم بهنام بهزادی این هفته به عنوان دومین هفته از اکران با افزایش چشمگیری در فروش و صعود تا پله سوم جدول فروش هفتگی روبرو شد.

سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، رویا جاویدنیا،علیرضا آقاخانی، شیرین یزدان بخش و ستاره حسینی، پیام یزدانی، مجتبی نم نبات و عباد کریمی از جمله بازیگرانی هستند که در وارونگی به ایفای نقش می پردازند.
سهیل پس از چندین سال، نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه آنها که در گذشته ناکام مانده، حالا درآستانه شکل گیری دوباره است. این بخشی از داستان این فیلم است که بهنام بهزادی آن را نویسندگی و کارگردانی کرده است.

این فیلم در دومین هفته از اکران خود به فروشی معادل ۱۳۳,۷۴۳,۰۰۰ دست یافت و با داشتن ۳۲ سینما به مرز ۳ میلیارد نزدیک شد.
وارونگی سحر دولتشاهی ستاره پسیانی
چهار اصفهانی در بغداد

آخرین ساخته محمدرضا ممتاز فیلم دیگری از ژانر کمدی است که این روزها با استقبال ویژه ای روبرو شده است. این فیلم در اولین هفته از فروش خود با ۱۳۱,۴۲۳,۰۰۰ تومان فروش در جایگاه چهارم ایستاد.

اکبر عبدی، نسرین مقانلو، قاسم زارع، کیمیا باباییان، ارژنگ امیرفضلی، جعفردهقان، پوراندخت مهیمن بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

این فیلم زندگی خانواده اصفهانی را روایت می‌کند که با وجود مشکلات پیش رویشان درگیر جنگ می شوند همین مسئله برای آن‌ها حواشی مختلفی در پی دارد.

چهار اصفهانی در بغداد با داشتن ۶۰ سینما تاکنون به فروشی معادل ۱۹۰,۳۵۳,۰۰۰ تومان دست یافته است.

چهار اصفهانی در بغدادجنجال در عروسی

اولین فیلم سه بعدی ایران در چهارمین هفته از اکران خود فروش خوبی را به ثبت رساند و توانست بالاتر از بسیاری از فیلم های سینمای ایران در جایگاه پنجم بایستد. این فیلم طی هفته گذشته به فروشی معادل ۱۲۸,۴۵۷,۰۰۰ تومان دست یافت.

علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی، محمدرضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری زاده، علیرضا حائری زاده و سعید خبیری از بازیگران این فیلم هستند.

داستان این فیلم در یک جشن عروسی اتفاق می افتد. در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه ای در انتهای باغ تبعید می کنند. بچه ها متوجه می شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.

جنجال در عروسی با ۵۵ سینما پس از چهار هفته هفته به فروش کلی ۷۸۷,۵۵۹,۰۰۰ تومان دست یافته است.

جنجال در عروسی

فیلم های «یتیم خانه ایران» با ۹۸,۹۹۴,۰۰۰ تومان، «گیتا» با ۸۶,۳۶۴,۰۰۰ تومان، «آس پاس» با ۸۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان، «مشکل گیتی» با ۸۱,۲۳۴,۰۰۰ تومان و «نفس» با ۷۶,۹۸۸,۰۰۰ تومان فروش رتبه های ششم تا دهم جدول هفتگی فروش را در اختیار دارند.

منبع: میزان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 38800 و در روز جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷:۱۰
2024 copyright.