حجه الاسلام سالک : ضرورتی ندارد بازیگران درباره همه چیز صحبت کنند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ضرورتی ندارد سلبریتی ها درباره همه موضوعات در جامعه اظهارنظر کنند.

حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره فعالیت برخی از سلبریتی ها و بازیگران در فضای مجازی پیرامون موضوعات مختلف اظهارکرد: اینکه هنرمندان و چهره های شاخص مملکت در فضای مجازی و یا عرصه های دیگر اقدام به فعالیت های فرهنگی می کنند بدون شک رویکردی قابل قبول و البته ارزشمند است اما قطعا قاعده و‌ قانون مختص به خود را دارد.

وی تاکید کرد: اینکه برخی از افراد که در بین مردم به سلبریتی ها شهرت دارند درباره موضوعاتی که نسبت به آنها اشراف ندارند اظهارنظر می کنند تبعاتی را در کشور و بین عموم مردم ایجاد می کند امری طبیعی است چرا که شهرت و محبوبیت این افراد روی افکار عموم مردم نیز تاثیر می گذارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: باید بستر و زمینه ای نسبت به کنترل و البته مدیریت اظهارات دردسرساز برخی از سلبریتی ها فراهم شود چرا که بعضا اظهارات آنها مشکلات متعددی را در فضای عموم جامعه ایجاد می کند.

سالک با بیان اینکه چهره های مردمی و محبوب نیز طبق حق شهروندی می توانند از آزادی بیان برخوردار باشند تصریح کرد: انتظار می رود این افراد با توجه به حساسیت و‌ شهرتی که در عرصه عمومی و در بین مردم دارند در بیان اظهارات خود با دقت عمل بیشتری اقدام کنند چرا که هرگونه اظهارات خلاف واقع آنها تبعات بسیاری در جامعه ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: دیگر درخواستی که می شود از دوستان نماینده داشت این است که انتظار می رود آنها نسبت به هر موضوعی به خصوص در فضای مجازی اعلام نظر نکنند چرا که بعضا سخنان نادرست و البته بدون اطلاعات هم برای این افراد هم در فضای عمومی مشکل آفرین خواهد بود.

خبر فوری

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 91660 و در روز سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۱:۳۹
2024 copyright.