حمایت توییتری کاربران از بازیگر زن هالیوود در جریان رسوایی واینستین

کاربران توییتر در حمایت از رز مک‌گاون بازیگر هالیوودی که نامش در جریان رسوایی هاروی واینستین در صدر اخبار است، طوفان توییتری راه انداختند.

به گزارش سینماسینما، تعلیق موقت حساب کاربری رز مک‌گاون در توییتر با واکنش هواداران این بازیگر رو به رو شد. در پی این رویداد کاربران با هشتگ «WomenBoycottTwitter» در حمایت از مک‌گاون توییت کردند.

مسئولان توییتر برای آنچه زیر پا گذاشتن مقررات این شبکه اجتماعی می‌دانند، حساب کاربری این بازیگر را به صورت موقت مسدود کردند. توییتر در بیانیه‌ای توضیح داده است که مک‌گاون بر خلاف مقررات این شبکه اجتماعی شماره تلفنی را منتشر کرد که مشخص نیست به چه فردی تعلق دارد.

در این میان مک‌گاون از توضیحات توییتر قانع نشد و باور دارد که حساب کاربری توییترش به دلیل صحبت‌های او علیه بازیگران قدرتمند دنیای هالیوود از جمله بن افلک مسدود شد.

مک‌گاون از جمله بازیگرانی است که هاروی واینستین تهیه‌کننده سرشناس هالیوودی را به فساد اخلاقی و سوءاستفاده از موقعیت متهم کرده‌ است. او حتی مدعی است که از سوی این تهیه‌کننده مورد تجاوز قرار گرفته است.

ایده تحریم توییتر را نخستین بار مهندس نرم‌افزاری به نام کلی الیس راه انداخت تا از این راه حمایت و پشتیبانی خود را از مک‌گاون و دیگر زنان قربانی اعلام کنند.

هشتگ «WomenBoycottTwitter» خیلی زود به ترند نخست شبکه اجتماعی توییتر تبدیل شده است. این ایده خیلی زود نظر افراد مشهور را نیز به خود جلب کرد و چهره‌های سرشناسی چون آنا پاکین، آلیسا میلانو و جفری رایت به آن پیوستند.

آلیسا میلانو با اشتراک گذاشتن این هشتگ در این باره نوشت: «فردا نخستین روزی است که طی ۱۰ سال گذشته توییت نخواهم کرد.»

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 69122 و در روز جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳:۲۸
2024 copyright.