خانم کارگردان، بازیگر جدید «سارا و آیدا»

تینا پاکروانتینا پاکروان کارگردان و بازیگر سینمای ایران به جمع بازیگران فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری اضافه شد.

به گزارش سینماسینما، فیلمبرداری فیلم سینمایی «سارا و آیدا» تا کنون از مرز ۷۰ درصد گذشته است و هم اکنون گروه تولید مشغول گرفتن سکانس هایی از فیلم در حوالی میدان هفت تیر هستند.

به تازگی تینا پاکروان کارگردان و بازیگر سینمای ایران نیز به جمع بازیگران فیلم پیوسته است. از این کارگردان سینمای ایران هم اکنون فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» اکران عمومی است.

در فیلم «سارا و آیدا» غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان و شیرین یزدان بخش نیز به ایفای نقش می پردازند.

«سارا و آیدا» یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در تهران انجام خواهد شد. این فیلم فضای نزدیک به «سعادت آباد» اثر دیگر این کارگردان دارد.

فیلمنامه این فیلم توسط امیر عربی به نگارش در آمده و مجری طرح این پروژه همایون اسعدیان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟»

از عوامل تولید «سارا و آیدا» می توان به مجری طرح: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، صدابردار: ساسان نخعی، مدیر تولید: حسین اکبری، گروه کارگردانی: مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه: ندا آصف، فیلمبردار: امیر موسوی، دستیار فیلمبردار: مرتضی سبحانی، عکاس: آرزو اتحاد و مشاور رسانه ای: بیتا موسوی اشاره کرد.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 33892 و در روز جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰:۲۵
2024 copyright.