خبر غافلگیرکننده تام هنکس درباره قسمت جدید «داستان اسباب‌بازی»

تام هنکس، صداپیشه کاراکتر «وودی» در مجموعه فیلم‌های «داستان اسباب‌بازی» در مصاحبه‌ای از آخرین روزهای کار در پروژه «داستان اسباب‌بازی۴» و لحظات احساسی این انیمیشن سخن گفت.

به گزارش سینماسینما، تام هنکس بازیگر و ستاره بزرگ سینما عقیده دارد که پایان انیمیشن «داستان اسباب بازی۴» یکی از لحظات احساسی تاریخ سینما خواهد بود.

«داستان اسباب بازی۴» بعد از مدت‌ها تاخیر و جابه‌جایی تاریخ اکران، سرانجام تابستان سال آینده میلادی رنگ سالن‌های سینما را خواهد دید. این تاخیر چند ساله احتمالا به دلیل همان شایعاتی بود که می‌گفت پیکسار در میانه کار بخش عمده‌ای از فیلمنامه اولیه را کنار گذاشته و قصه فیلم را عوض کرده و همین‌ باعث شده است از زمان‌بندی خود عقب بیفتد.

بسیاری از کارشناسان عقیده داشتند که قسمت سوم این فیلم نقطه پایان مناسبی برای این قصه بود، بنابراین اعلام خبر ساخت قسمت چهارم این مجموعه در سال ۲۰۱۴ سورپرایز بزرگی برای هواداران این کاراکترهای اسباب بازی بود.

یکی از کلیدی‌ترین صداپیشگان این فیلم تام هنکس است. او در تمام قسمت های «داستان اسباب بازی» صداپیشه وودی، عروسک کلانتر بوده است؛ شخصیتی محوری فیلم که جان بخشی به آن بدون صدای او غیرقابل تصور است. هنکس به تازگی در مصاحبه ای درباره آخرین لحظات روند کار در این فیلم گفته است: نحوه کار در «داستان اسباب بازی» بدین صورت است که هنگام ضبط دیالوگ‌ها، اعضای سازنده کار نیز در اتاق حضور دارند. در آخرین روزی که برای کار به آن جا رفتم از آدم های داخل اتاق درخواست کردم پشت من بایستند، نمیخواستم مرا ببینند و وقتی فیلم به انتها رسید با خودم فکر کردم این یک لحظه تاریخی است.تمام قسمت های «داستان اسباب بازی» داستانی خانوادگی با لحظاتی اشک آور است.

اظهارات تام هنکس کم و بیش مشابه صحبت‌های تیم آلن صداپیشه کاراکتر «باز لایتیر» است که چندی پیش در مصاحبه‌ای با تمجید از این فیلم گفته بود بعضی از صحنه‌ها به قدری احساسات‌برانگیز بوده که اجرای آن‌ها واقعا کار دشواری بوده است. او اضافه کرده بود با اثری سرگرم‌کننده، بامزه، بزرگ و احساسی طرف خواهیم بود.

داستان اسباب‌بازی ۴ را جاش کولی کارگردانی می‌کند و طرفداران آن با این تعریف و تمجیدها مشتاقانه در انتظار اکران آن هستند.

«داستان اسباب بازی» یکی از موفق ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما است و نام استودیوی پیکسار را در میان بزرگان این عرضه مطرح کرد.

اولین قسمت این مجموعه در سال ۱۹۹۵ و قسمت دوم آن در سال ۱۹۹۹ ساخته شد. قسمت سوم بعد از یک وقفه طولانی در سال ۲۰۱۰  به اکران رسید و حال پس از ۹ سال، در تابستان سال آینده قسمت احتمالا آخر این داستان به نمایش درخواهد آمد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 99505 و در روز چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۳:۱۷
2024 copyright.