رئیس پلیس پایتخت خبر داد :لزوم بررسی شرایط حضور بانوان در سینماها

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه درخواستی مبنی‌بر اکران بازی‌های جام جهانی در سینماها به پلیس ارسال نشده است، گفت: باید همه ابعاد از جمله امکان حضور بانوان در سینماها مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش سینماسینما ،سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره اکران بازی‌های جام جهانی در سینماهای پایتخت اظهار کرد:‌ مسائل مختلفی در این رابطه باید مورد بررسی قرار گیرد و تا به حال درخواستی مبنی‌بر اکران بازی‌های جام جهانی در سینماها برای نیروی انتظامی ارسال نشده است.

وی ادامه داد: ما منتظریم که اگر دست‌اندرکاران این امر تمایل دارند تا این کار انجام شود درخواست‌شان را ارائه کنند حتما با نگاه مثبت به این موضوع می‌نگریم و اگر مشکلی نباشد سعی می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به این سوال که آیا بانوان هم می‌توانند برای دیدن بازی‌های جام جهانی در سینماها حضور پیدا کنند، گفت:‌ ابعاد این موضوع باید به صورت کلی مورد بررسی قرار گیرد، قطعا با افرادی که قصد دارند این اقدام را انجام دهند باید جلساتی برگزار کنیم. باید جوانب موضوع بررسی و بعدا نظر قطعی خود را اعلام کنیم.

سردار رحیمی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم نیروی انتظامی نظر مثبت یا منفی خود را ارائه خواهد کرد و اگر قرار باشد ملاحظاتی را هم رعایت کنند آنجا اعلام می‌کنیم.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 87881 و در روز شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳:۰۳
2024 copyright.