روایت خانم گل آسیا و بهترین جلوبندی کار اهواز

رسول نجفیان خواننده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون امشب (دوشنبه ۱ آبان ماه) در سی و سومین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» از زندگی خانم گل آسیا که کفش برای دویدن نداشت و پسر کوتاه قامتی که بهترین جلوبندی کار اهواز است، می‌گوید.


به گزارش سینماسینما برنامه «هزار داستان»، در و سی و سومین قسمت از این برنامه که با اجرای رسول نجفیان به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، روایت او از زندگی خانم گل آسیا که کفش برای دویدن نداشت و پسر کوتاه قامتی که بهترین جلوبندی کار اهواز است را خواهیم دید.
رسول نجفیان خواننده و بازیگر و دارای مدرک کارشناسی روان‌شناسی از بخش علوم تربیتی مدرسه عالی پارس سابق در سال ۱۳۵۶ است. او بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۸ و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با فیلم «صف» ساخته علی‌اصغر عسگریان آغاز کرد.
نجفیان شعر و آهنگ «عجب رسمیه رسم زمونه» را به یاد مادربزرگ و خانه قدیمی او در روستای رباط شورین همدان سروده و ساخته است. او موسیقی را از جوانی دنبال می‌کرد و نواختن دوتار را توسط یک روستایی به نام عاشق حیدر همدانی فرا گرفت. پس از آن نیز آموختن موسیقی را نزد استاد اسماعیل مهرتاش ادامه داد.
فصل دوم برنامه پرمخاطب هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۳ بامداد، ۱۱ صبح، ۱۷ عصر بازپخش می‌شود.
محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 70357 و در روز دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۶:۱۹
2024 copyright.