«سریک» با بازی سردار آزمون شنبه اکران می شود

پروانه نمایش مستند «سریک» صادر شده و قرار است این مستند شنبه ۱۶ تیر اکران شود.
به گزارش سینماسینما، پروانه نمایش مستند «سریک» صادر شده است و قرار است این مستند شنبه ۱۶ تیر اکران شود البته با آغاز جام جهانی فوتبال، بهاره افشاری تهیه کننده و کارگردان فیلم مستند «سریک» راهی روسیه شد تا سکانس پایانی این فیلم را تصویربرداری کند.

افشاری بازیگر سینما و تلویزیون در اولین تجربه فیلمسازیش ساخت این مستند را کارگردانی کرده است ،این فیلم که «سریک» نام دارد، درباره اسبی از ن‍ژاد ترکمن است که به موازات آن بخش‌هایی از زندگی شخصی و ارتباط عاطفی سردار آزمون با اسبش نیز به تصویر کشیده می شود.

این اسب همان اسبی است که سردار آزمون به دلیل آن هفته ها در کورس های سوارکاری حاضر می شود و تعصب زیادی روی آن دارد.

سردار آزمون در این مدت بارها اسب مورد علاقه خود را در کورس های مختلف فرستاده و حالا او به یکی از مطرح ترین ها تبدیل شده است.

«سریک» اسبی از نژاد خالص است از نژاد «تروبرد» که مختص کورس هستند و بیشتر به دلیل استفاده از آن در مسابقات سوارکاری شناخته شده است. تروبرد نژادی خونگرم است که به جسارت، سرعت و چابکی مشهور است. سریک در حال حاضر به عنوان یکی از پرافتخارترین اسب‌های ایرانی محسوب می‌شود.

عوامل مستند بلند «سریک» عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: بهاره افشاری، مجری طرح و مدیر تولید: حسن هندی، نویسنده: علی شمس، مدیر فیلمبرداری: ایمان سرمستی، مسعود مسجدی، فیلمبرداران: محسن نجفی، علی قلندریان، سینا کاظمی، مجتبی اعظم پور، داوود بازرگانی، منوچهر حمید پور، صدابرداران: میثم یاردیلو، احسان نوبخت، صداگذار: محمود موسوی نژاد، تدوین: امیر حسین سیاح، عکاسان: میلاد پیامی، حسن هندی، سمیرا بختیاری، گریم: مهیاد میمی.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 91299 و در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۰:۲۴
2024 copyright.