سعید آقاخانی: گریم، کار من را در «کامیون» راحت کرد

کامبوزیا پرتوی در نشست این فیلم در جشنواره فجر دربار محتوای فیلمنامه و علت طولانی شدن زمان نگارش تا ساخت آن توضیح داد.

به گزارش سینماسینما، نشست خبری فیلم سینمایی «کامیون» ساخته کامبوزیا پرتوی عصر روز جمعه ۱۳ بهمن در پردیس سینمایی ملت با حضور کارگردان، سعید آقاخانی، شیرین مرادی و رامین راستاد بازیگران، تورج اصلانی فیلمبردار و میلاد موحدی آهنگساز برگزار شد.

پرتوی در این نشست درباره زمانی که فیلمنامه را نوشته است گفت: «فیلمنامه را سال های پیش زمان ساخت فیلم گلنار نوشته بودم اما فرصتی برای ساخت آن پیدا نمی کردم، در زمان آقای شمقدری فیلمنامه را ارائه کردم اما گفتند مشکل شخص من هستم و اجازه ندادند که ساخته شود. گفتند اگر کارگردان دیگری باشد مشکلی نیست.»

او درباره هدف خود از ساخت این فیلم توضیح داد: «من در این فیلم سعی داشتم که از مشکلات بی پناهی و آوارگی بگویم و نشان دهم که می توانیم سرپناه و تامین کننده امنیت یکدیگر باشیم.

سعید آقاخانی هم در ادامه نشست درباره نقش خود و حال و هوای آن گفت: «خیلی خوشحالم که کاری در این فضا از سوی آقای پرتوی به من پیشنهاد شد. فکر می کنم آنقدر فیلمنامه درست بود که من را هدایت کرد. گریم هم خیلی کمک من کرد و ابتدا آقای پرتوی مخالف آن بودند اما پس از تست آنقدر خوب شد که کار من را خیلی راحت کرد.»

منبع:‌ خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 79211 و در روز جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۹:۲۶
2024 copyright.