طائرپور: در مراسم اختتامیه خانم‌ها را طوری بوسیدم که سرما نخورند

فرشته طائرپور درباره‌ی برخی حواشی نوع حضورش بر سن اختتامیه فیلم فجر توضیحاتی داد.

به گزارش سینماسینما، این داور جشنواره‌ی فیلم فجر در نوشتاری آورده است:« چرا علیرغم سرما خوردگی، خانم‌های برنده جایزه را بوسیدم؟
چرا با فاصله از بقیه داوران روی سن ایستادم؟
کسالت من از نوع مُسری نبود. از وقتی آلودگی هوا بیشتر شده، گاهی گرفتار حمله‌های سرفه میشوم.
اگر بیماری من مسری بود، دختر خودم را همان دیشب -مثل همیشه- چندین بار نمی‌بوسیدم.
خانم‌های برنده جایزه را هم به استناد تصاویر موجود، جوری بوسیدم که هیچ تماسی جز با نیمه عقبی روسری شان نداشته باشم. امیدوارم به دلایل دیگر سرما نخورند و به حساب من گذاشته نشود.

* همان ابتدای برنامه به آقای رشیدپور گفتم و خواهش کردم اعلام کند که چون تلویزیون معمولا تصویر مرا در مراسم حذف میکند، اگر به توصیه مسئولان مراسم بروم درست وسط شش داور دیگر بایستم، در پخش تصاویر آنها هم مشکل ایجاد می‌شود.

ایشان به احترام آبروی تلویزیون نگفتند (امیدوارم مسئولان تلویزیون قدر آبروداری ایشان را بداند). تنها چاره این بود که خودم خط قرمزهای!!! تلویزیون را مراعات کنم و جدا از بقیه بایستم تا حذفم بی دردسرتر باشد و به داوران دیگر لطمه نزند.
برخی سایت‌ها نوشته‌اند که من چون با سایر داوران در طول داوری مشکل داشته‌ام و آنها را قبول نداشته‌ام جدا ایستاده‌ام. چگونه ممکن است همکاران سی و چند ساله خودم را قبول نداشته باشم؟!
در جمع داوران امسال تنها آقای خجسته بودند که از قبل ایشان را نمیشناختم و به یمن این تجربه با ایشان آشنا شدم و خدمتشان ارادت پیدا کرده‌ام.»

در مراسم اختتامیه‌ی فیلم فجر، ایستادن فرشته طائرپور با فاصله از دیگر داوران برخی حواشی را در فضای مجازی بوجود آورد.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 80429 و در روز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۴:۳۴
2024 copyright.