فیلم اختتامیه «ونیز» معرفی شد

هفتادوپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ونیز» با نمایش فیلمی بر اساس زندگی «جان دلورن» مهندس و طراح معروف صنعت اتومبیل آمریکا به کار خود پایان می‌دهد.

به گزاش سینماسینما،«نیک هام» کارگردانی این فیلم را که «مصمم» نام دارد بر عهده داشته است و در آن «لی پیس»، «جیسونسودکیس»، «جودی گریر» و «کوری استول» ایفای نقش‌های اصلی را بر عهده دارند.

«مصمم» اولین نمایش جهانی خود را روز ۸ سپتامبر به عنوان یکی از فیلم‌های غیررقابتی جشنواره «ونیز» و در مراسم اختتامیه این رویداد سینمایی تجربه می‌کند.

«نیک هام» کارگردان این فیلم در واکنش به انتخاب فیلمش به عنوان پایان بخش جشنواره ونیز گفت: «ونیز» یک جشنواره الهام‌بخش با مخاطبان فوق‌العاده است و از این که برای به اشتراک گذاشتن این داستان دیوانه‌وار و ناگفته به جشنواره «ونیز» بازگشته‌ام مفتخر و هیجان‌زده هستم.

داستان فیلم «مصمم» که بر اساس رویدادهای واقعی ساخته شده است در حال و هوای دهه ۱۹۸۰ میلادی در کالیفرنیا روایت می‌شود و به اوج گرفتن و به شهرت رسیدن «جان دی لورن» با بازی «لی پِیس» و کمپانی «دی‌لورن موتور» در کنار دوستی نزدیک او با یک خبرچینن پلیس فدرال آمریکا به نام «جیم هافمن» با بازی «جیسون سودکیس» می‌پردازد.

هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز از ۲۹ اوت تا ۸ سپتامبر (۷ تا ۱۷ شهریور) ادامه خواهد داشت و امسال «گیرمو دل تورو» فیلمساز مشهور مکزیکی به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی انتخاب شده است.

منبع: ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 93806 و در روز سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۹:۲۷
2024 copyright.