فیلم/ تیزر فیلم جدید حمید نعمت‌الله با بازی امین حیایی و زری خوشکام

تیزر «شعله ور» تازه ترین فیلم حمید نعمت الله با بازی امین حیایی، زری خوشکام، دارا حیایی و مژگان صابری منتشر شد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر توانست در شش رشته نامزد دریافت سیمرغ شود.

به گزارش سینماسینما، «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از ۲۴ مرداد اکران خود را در سینماهای تهران و شهرستان آغاز خواهد کرد.

حمیدنعمت الله که پیش از این پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی سال گذشته را ساخته بود. با «شعله ور»، فیلمی متفاوت در ژانر اجتماعی توانست نظر منتقدان و داوران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را جلب کند. این فیلم در شش رشته کاندید دریافت سیمرغ بلورین شد و امین حیایی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

امین حیایی، زری خوشکام (مادر لیلا حاتمی)، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 93460 و در روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶:۵۵
2024 copyright.