فیلم/ سخنان عبدالرضا کاهانی درباره رضا عطاران/ کاش او همه کاره بود تا وضعمان بهتر بود

عبدالرضا کاهانی درباره رضا عطاران و تاثیری که بر سینمای ایران داشته است سخن گفت و آرزو کرد که ای کاش او رییس جمهور و همه کاره بود زیرا که آن موقع وضعمان بهتر از الان بود.

به گزارش سینماسینما، عبدالرضا کاهانی در ویدئوی اختصاصی که برای نخستین دوره جایزه آکادمی سینماسینما ارسال کرده بود درباره رضا عطاران و تاثیری که در سینمای ایران داشته است سخن گفت.

رضا عطاران در نظرخواهی بزرگ آکادمی با رای ۱۷۰ نفر از اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه سینما به عنوان موثرترین چهره سال سینمای ایران در سال ۹۶ انتخاب شده بود.

کاهانی با تبریک به عطاران درباره او اینطور سخن گفت: «تبریک به رضا عطاران، خیلی خوشحالم که با شما سخن می گویم و در حال حاضر عطاران به عنوان چهره سال سینما انتخاب شده است. وقتی از چهره در سینما سخن می گوییم یاد چهره هایی مانند جرج کلونی یا نیوکل کیدمن می افتیم، منظورم این نیست که یاد رضا عطاران نمی افتیم. عطاران با همین چهره خیلی خوبی که دارد توانسته سال های سال ستاره سینما باشد و امید بدهد به کسانی که ناامید هستند.»

او ادامه داد: «من خیلی خوشحالم که عطاران بهانه ای شد تا با شما سخن بگویم، ای کاش عطاران رییس جمهور بود، کاش همه کاره بود، کاش نماینده مجلس بود. هر جا اگر عطاران بود وضعمون بهتر از این بود که الان هست. به زودی از هر فرصتی استفاده می کنم که با عطاران کار کنم.»

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 96161 و در روز سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۲:۰۶
2024 copyright.