تغییر تهیه‌کننده فیلم تازه سعید روستایی تایید شد

فیلم جدید سعید روستایی با عنوان «متری شش و نیم» که پیش از این به تهیه‌کنندگی پیمان معادی در شورای پروانه ساخت رد شده بود، اکنون به تهیه‌کنندگی سیدجمال ساداتیان بار دیگر به این شورا فرستاده شده است.

به گزارش سینماسینما، روز گذشته، یکی از روزنامه صبح در خبری مبنی بر تغییر تهیه‌کننده فیلم سینمایی «متری شش و نیم» اعلام کرد که قرار است سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده سینمای ایران، تهیه‌کنندگی فیلم جدید سعید روستایی را بر عهده بگیرد.

این خبر که در حد یک گمانه‌زنی و شنیده‌های از گوشه و کنار سینما بود،‌ به سرعت در فضای مجازی چرخید، اما مُهر تاییدیه هیچ شخصی از صاحبان اثر روی این ماجرا نخورده بود.

برای تایید این موضوع سیدجمال ساداتیان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی آنا در ابتدا ضمن گلایه از کسانی که این خبر را بدون اطلاع او کار کرده‌اند عنوان کرد: نمی‌دانم این خبر از کجا به گوش این رسانه‌ها رسیده است.

او ادامه داد: حالا که این خبر منتشر شده باید بگویم درست است در صورتی که قصد نداشتیم این موضوع را فعلا اعلام کنیم اما با انتشار این خبر حالا دیگر باید این خبر را اعلام کنم.

ساداتیان افزود: این خبر صحت دارد و تهیه‌کنندگی فیلم جدید سعید روستایی به من سپرده شده و ما نیز بار دیگر فیلمنامه فیلم «متری شش و نیم» را برای درخواست پروانه ساخت به شورا فرستاده‌ایم اما هنوز مجوز ساخت صادر نشده است.

به نظر می‌رسد مشکل فیلمنامه سعید روستایی برخلاف نکات مطرح شده که در خصوص ممیزی فیلمنامه بوده بیشتر درباره تهیه کننده کار بوده است. ظاهرا شورای مذکور با تهیه کنندگی پیمان معادی در این فیلم مخالف بوده، چرا که پیمان معادی نام خود را در شورای صنفی تهیه‌کنندگان ثبت نکرده است.

از همان ابتدا شورا به روستایی اعلام کرده که با تهیه کننده کار مخالف است و از سوی دیگر سعید روستایی هم به طور جدی برای حضور معادی در مقام تهیه کننده ۷ هفته پافشاری کرده و با اصرار در پی تغییر نظر شورا بوده است. نهایتا پس از عوض نشدن نظر شورا، روستایی با تغییر تهیه کننده فیلم موافقت می‌کند و طبق تایید سیدجمال ساداتیان، وی تهیه‌کننده فیلم جدید روستایی می‌شود.

منبع: آنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 64825 و در روز یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴:۵۵
2024 copyright.