محمدپور: «عاشقی در هانوی» در ۳ کشور فیلمبرداری می‌شود

قربان محمدپور فیلم جدیدش با نام «عاشقی در هانوی» را در سه کشور ایران، کره جنوبی و ویتنام می سازد.

به گزارش سینماسینما، قربان محمدپور کارگردان سینما با اشاره به اینکه بیش از یک ماه از پایان فیلمبرداری «دختر شیطان» گذشته است، گفت: هنگام فیلمبرداری به صورت همزمان تدوین توسط حسین زندباف انجام شد و در حال حاضر دیگر مراحل فنی «دختر شیطان» انجام می شود.

وی تاکید کرد: جلوه های ویژه کامپیوتری که بسیار گسترده است توسط هادی اسلامی در حال انجام است. موسیقی این پروژه توسط آهنگساز هندی ساخته می شود و امیدواریم «دختر شیطان» تا آخر آبان ماه آماده نمایش شود.

محمدپور درباره زمان اکران فیلم «دختر شیطان» توضیح داد: ترجیح می دهیم این فیلم را پس از ماه صفر در سال جاری و یا نوروز سال ۹۸ اکران کنیم و به زودی در این باره تصمیم نهایی گرفته می شود.

کارگردان فیلم «سلام بمبئی» درباره دیگر کارهایش گفت: پروانه ساخت فیلم «عاشقی در هانوی» مدتی پیش صادر شد که قرار است به صورت مشترک توسط ایران، کره جنوبی و ویتنام ساخته شود به همین دلیل به زودی راهی کره می شویم تا از نزدیک با دیگر عوامل این پروژه ملاقات و گفتگو کنیم.

وی بیان کرد: ۱۰ درصد از این پروژه در ایران، ۱۰ درصد در کره جنوبی و ۸۰ درصد از فیلم در ویتنام فیلمبرداری می شود.

محمدپور در پایان گفت: قرار است در «عاشقی در هانوی» سه بازیگر ایرانی شامل یک خانم و ۲ آقا حضور داشته باشند.

«عاشقی در هانوی» داستان یک پیانیست چیره دست به نام علی است که به علت از دست دادن نامزدش به افسردگی شدیدی دچار می شود. به پیشنهاد دکترها خانواده علی تصمیم می گیرند مدتی علی را به نزد بهترین دوستش احمد در هانوی بفرستند تا بتواند ماجرای تصادف و مرگ عشقش را از یاد ببرد. علی در حالی وارد هانوی می‌شود که اتفاقات زیادی انتظارش را می کشد.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 88915 و در روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷:۲۰
2024 copyright.