مسعود کرامتی همبازی حامد بهداد و فاطمه معتمدآریا در «جان دار» شد

حسین امیری کارگردان عرصه فیلم کوتاه از ساخت اولین فیلم بلند خود با عنوان «جان دار» و حضور مسعود کرامتی در این اثر گفت.

به گزارش سینماسینما، حسین امیری کارگردان عرصه فیلم کوتاه درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر من و پدرام پورامیری مشغول انجام پیش تولید اولین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان «جان دار» به تهیه کنندگی کامران مجیدی هستیم که مراحل پایانی آن سپری می شود. این فیلم یک اثر اجتماعی است که با اتمام مراحل پیش تولید به زودی کلید می خورد.

وی با بیان اینکه تمام صحنه های این فیلم در تهران فیلمبرداری می شود، اظهار کرد: ما پیش از این با بازیگرانی همچون فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، علی شادمان برای حضور در «جان دار» به نتیجه رسیده بودیم اما به تازگی مسعود کرامتی، محمدعلی محمدی، امیراحمد قزوینی و گیتی قاسمی نیز به جمع بازیگران این اثر پیوسته اند.

کارگردان «نسبت خونی» در پایان بیان کرد: قرار است هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری این اثر را به عهده بگیرد.

حسین امیری دوماری، پدرام پور امیری و محمد داودی نویسندگان این پروژه هستند. همچنین نویسندگان و کارگردانان «جان دار» به عنوان نویسنده در فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی همکاری داشته اند.

«جان دار» اولین تجربه سینمایی کارگردانان این پروژه است و پیش از این چند فیلم کوتاه از جمله «نسبت خونی» را در کارنامه کاری خود داشته اند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 88785 و در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹:۲۲
2024 copyright.