آناهید آباد فیلم جدیدش را با محوریت زنان می‌سازد/ انتظار برای اکران «یه وا»

آناهید آباد نویسنده و کارگردان قصد دارد فیلم جدیدش را در سه کشور ایران، ارمنستان و گرجستان بسازد.

به گزارش سینماسینما، آناهید آباد کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش نگارش فیلمنامه ای با محوریت زنان را به پایان رساندم که با توجه به اینکه پروداکشن سنگینی خواهد داشت حدود ۲۰ روز دیگر به کشور ارمنستان سفر می کنم تا مقدمات اجرایی شدن این فیلم را فراهم کنم.

به گفته وی، این اثر قرار است به زبان ارمنی، گرجی و فارسی در ارمنستان، گرجستان و ایران فیلمبرداری شود.

وی عنوان کرد: هرچند هنوز مذاکره ای برای حضور بازیگران نکرده ایم اما فکر می کنم اگر موفق به جذب سرمایه شویم بتوانیم این اثر را در اواسط بهمن و اوایل اسفند کلید بزنیم.

آباد اظهار کرد: این فیلم سینمایی که موضوعی اجتماعی دارد توسط تهیه کننده ایرانی و خارجی تولید می شود.

وی در پایان درباره اکران اثر دیگرش با نام «یه وا» بیان کرد: من هم منتظر اکران این اثر هستم و امیدوارم پخش کننده اکران این فیلم را در اولویت هایش قرار دهد.

فیلم سینمایی «یه وا» به تهیه کنندگی تقی علی قلی زاده و مشارکت مرکز سینمایی ارمنستان و بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: زنی که به اتهام قتل همسرش تحت پیگرد قانونی است برای حفاظت از دخترش فرار را پیشه کرده به محل دوردستی پناه می برد و به ناچار در محل جدید مجبور به مقابله با مسایل و دشواری ها می شود.

در این فیلم، بازیگران کشور ارمنستان همچون نارینه گریگوریان، شانت هوانیسیان، سرگی توماسیان، ورژ کاسونی، مارجان آودیسیان و روزا آویدیسوا حضور داشته اند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 90812 و در روز شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۴:۰۷
2024 copyright.