نظر لوون هفتوان درباره قانون جدید ترامپ

لوون هفتوانبازیگر فیلم «پرویز» گفت: دولت امریکا همیشه نامطلوب بوده و دولت آقای ترامپ نامطلوب ترین دولت تاریخ امریکا است و بروز این اتفاقات از این دولت بعید نیست.

به گزارش سینماسینما، لوون هفتوان بازیگر فیلم «کوپال»، درخصوص شانس خود برای دریافت سیمرغ با این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: من تا به حال فیلم های کمی را ندیده ام اما مطمئنم که همکارانم بازی های خوبی کرده اند و شانس های زیادی دارند.

او درباره فیلم «کوپال» افزود: «کوپال» فضایی جذاب و عجیب دارد و کارگردان کار آقای کاظم ملایی از نگاه بصری خاصی برخوردار بود. این فیلم را دوست داشتم و همیشه از ایده های نو استقبال می کنم.

بازیگر فیلم پرویز درخصوص اقدام اصغر فرهادی و ترانه علیدوستی درباره بایکوت اسکار امسال تصریح کرد: از نظر من این اقدام حرکت بسیار سنجیده و درستی است. اینجا مساله مساله هنرمندان نیست. موضوع بر سر مردم عادی و هموطنانی است که نمی توانند به آن کشور بروند.

وی در همین راستا ادامه داد: دولت امریکا همیشه نامطلوب بوده و دولت آقای ترامپ نامطلوب ترین دولت تاریخ امریکا است و بروز این اتفاقات از این دولت بعید نیست.

هفتوان درباره درک شرایط کنونی از مساله ممنوعیت صدور ویزا امریکا برای برخی کشورها خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات فراوانی که خود من در زندگی بر سر مساله ویزا داشته ام ناخوشایند بودن این اتفاق را به خوبی درک می کنم و می دانم حس خوبی نیست. ارزش انسان ها فراتر از مرز هاست و بروز چنین وقایعی و دسته بندی انسان ها تلخ است.

منبع: میزان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 43316 و در روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۸:۳۰
2024 copyright.