نمایش «انزوا» در شهرهای بدون سینما

پس از اکران عمومی فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در سینماهای تهران و شهرستان، این بار دست‌اندرکاران آن قصد دارند، اکران‌های جنبی و دانشگاهی «انزوا» را آغاز کنند.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «انزوا» در شهرهای بدون سینما برای مخاطبان به نمایش در خواهد آمد.

موسسه «راوی فیلم» اکران‌های جانبی و دانشگاهی فیلم سینمایی «انزوا» را بر عهده دارد که این اکران از اول دی ماه آغاز خواهد شد.

«انزوا» در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر آرای مردمی قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما شد. همچنین «انزوا» چندی پیش در جشنواره کمرامیج در رشته فیلمبرداری حضور داشت و به نمایش در آمد.

در خلاصه داستان «انزوا» آمده است: «زهره در راه منزل احساس می‌کند، کسی او را تعقیب می‌کند. او فرار می‌کند و همین عامل باعث می‌شود تا او در یک سانحه‌ی تصادف فوت کند. پروز همسر زهره بعد از ۶ سال، برای اولین بار، با ضمانت رییس زندان به مدت ۷۲ ساعت به مرخصی می‌رود تا زهره را دفن کرده و در مراسمش شرکت کند. اما او دغدغه‌اش چیز دیگریست… .»

امیرعلی دانایی، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی،علیرضا استادی و با حضور: جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی و سیامک صفری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دست‌اندرکاران آن جهت هرگونه هماهنگی در خصوص اکران‌های دانشگاهی تلفن‌های ۰۲۱۸۵۱۰۴۷۳ – ۰۲۱۸۸۵۱۰۴۷۴ را اعلام کرده‌اند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 75012 و در روز یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۷:۵۸
2024 copyright.