غلامرضا موسوی در گفت و با سینماسینما/نوع برگزاری جشنواره فیلم فجر در سال‌های اخیر همواره مورد اعتراض سینماگران بوده است/ / اتفاق خوب قرعه‌کشی فیلم‌ها

سینماسینما، علی پاکزاد- غلام رضا موسوی تهیه کننده مطرح سینما گفت:« عقیده دارم که مسئولان جشنواره در بحث سینمای رسانه بسیار خوب عمل کرده اند. به این دلیل که در پردیس ملت دوستان منتقد و روزنامه نگار می توانند به خوبی و با کیفیت بسیار بالا فیلم ها را مشاهده کنند. برج میلاد کیفیت نمایش و صدای مطلوبی ندارد. اصلا آن جا سالن سینما نیست. قطعا هنرمندان و صاحبان آثار نیز در زمان اکران فیلم مورد نظر حضور پیدا می‌کنند و بچه های مطبوعات به همراه هنرمندان در یک فضای مناسب فیلم ها را  می‌بینند.»

به گزارش سینماسینما، غلامرضا موسوی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران مراسم قرعه کشی فیلم های جشنواره فجر را گامی مثبت ارزیابی کرده است. او همچنین ایجاد سینمای رسانه را برای روزنامه نگاران و منتقدان را هم از نکات و تصمیم گیریهای مثبت جشنواره فجر می داند.

موسوی درباره جشنواره سی و ششم گفت:«جشنواره فجر و نوع برگزاری آن در سالهای اخیر همواره مورد اعتراض تهیه کنندگان و کارگردانان سینما بوده است. اما فکر می کنم امسال و با برگزاری مراسم قرعه کشی و مشخص شدن سانس های نمایش فیلم ها در جشنواره باعث شد که دیگر کسی نسبت به اکران فیلم و زمان آن در جشنواره اعتراض نداشته باشد. سینما و جشنواره یک نمایش است. هر کاری که بتواند این نمایش را بهتر در جامعه ارائه دهد مثبت خواهد بود.»

او ادامه داد:«عقیده دارم که مسئولان جشنواره در بحث سینمای رسانه بسیار خوب عمل کرده اند. به این دلیل که در پردیس ملت دوستان منتقد و روزنامه نگار می توانند به خوبی و با کیفیت بسیار بالا فیلم ها را مشاهده کنند. برج میلاد کیفیت نمایش و صدای مطلوبی ندارد. اصلا آن جا سالن سینما نیست. قطعا هنرمندان و صاحبان آثار نیز در زمان اکران فیلم مورد نظر حضور پیدا خواهند کرد و بچه های مطبوعات به همراه هنرمندان در یک فضای مناسب فیلم ها را خواهند دید. همه به برج میلاد عادت کرده اند. اما اگر منطقی فکر کنیم و ببینیم متوجه می شویم که پردیس ملت نیز شرایط خوبی دارد. به هر حال منتقدان و روزنامه نگاران باید روی کیفیت و نمایش فیلمها حساسیت زیادی داشته باشند.»

موسوی درباره عدم حضور فیلم «موریانه» در بخش مسابقه جشنواره گفت:«به هر حال من فیلم هایی که انتخاب شده است را ندیده ام. امکان اینکه بعضی فیلم ها بدون ضوابط وارد جشنواره شده باشد هست. اما تمام این کسانی که در هیات انتخاب حضور داشتند سلیقه خاص خودشان را دارند. قطعا به احترام جشنواره فیلم «موریانه» را ارائه دادم. فیلم ما برای جشنواره های دیگری ساخته شده است. خبرهای خوبی از این فیلم در سال ۲۰۱۸ خواهید شنید.البته اکنون در حال انجام کار جدیدی هم هستیم. هر زمانی که قطعی شد اعلام خواهیم کرد.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 77272 و در روز یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۴:۲۴
2024 copyright.