پخش پنج سریال پرمخاطب ماه رمضانی در پایان هفته

خلاصه پنج سریال رمضانی تا پایان هفته در قالب برنامه «سی سریال» شبکه چهار به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سینماسینما، شبکه چهار سیما که هر روز در برنامه «سی سریال» سریال‌های خاطره‌انگیز رمضانی دهه ۸۰ را پخش می‌کند، از ۱۳ خرداد تا روز جمعه ۱۸ خرداد به ترتیب سریال‌های «جراحت»، «سقوط یک فرشته»، «پنج کیلومتر تا بهشت»، «خداحافظ بچه»  و «دودکش» را در قالب یک فیلم سینمایی ساعت ۱۷ به روی آنتن می‌برد.

«جراحت» دوشنبه ۱۴ خرداد

مجموعه تلویزیونی «جراحت» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور سال ۸۹ از شبکه سه سیما پخش شده است.

در این مجموعه بازیگرانی چون امین تارخ، ثریا قاسمی، علی عمرانی، آتنه فقیه نصیری، مهوش صبرکن، محمد عمرانی و رامین راستاد به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان آن آمده: بزرگ و اسماعیل، پسران لطیفه هستند. بزرگ، پسر ارشد و مرکز ثقل خانواده است که اکرم، دختر کوچکش را به عقد امیرحافظ، پسر اسماعیل، در می‎آورد. دختر ارشد بزرگ نیز همسر هوشی، پسر کامرانی، دوست کینه‎ای و قدیمی بزرگ است. همه‎چیز به خوبی پیش می‎رفت تا اینکه بروز یک مساله‎ ساده باعث شد تا…

«جراحت» به عنوان یک درام اجتماعی، می‌کوشد تا با روایت داستانی آشنا از دل جامعه پرتناقض روزگارمان، در قالب نمایش بسیاری از تضادها، تناقض ها، سوء تفاهم‌ها و زیاده‌خواهی‌ها را به خوبی تصویر بکشد و مخاطبان خود را به تفکر وادار سازد.

«سقوط یک فرشته» سه‌شنبه ۱۵ خرداد

«سقوط یک فرشته»، سریالی است که در ماه رمضان سال ۱۳۹۰ از شبکه اول سیما پخش شد و کارگردانی آن را بهرام بهرامیان و حمید بهرامیان برعهده داشته‌اند.

مجموعه «سقوط یک فرشته» از حضور بازیگرانی چون مسعود رایگان، فریبا کوثری، داریوش کاردان، شبنم مقدمی، علی سلیمانی، مهرداد صدیقیان، خاطره اسدی و هدی زین‌العابدین بهره جسته است.

داستان این مجموعه زندگی دو دختر به نام‌های سارا و فاطمه را به تصویر می‌کشد که در جدال با فراز و نشیب‌های زندگی‌شان در معرض عیارسنجی ایمان‌شان قرار می‌گیرند و ورود افراد جدید به داستان ماجراهای «سقوط یک فرشته» را شکل می‌دهد.

«پنج کیلومتر تا بهشت» چهارشنبه ۱۶ خرداد

«پنج کیلومتر تا بهشت» سریالی است که در ماه رمضان سال ۱۳۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد. این سریال به عنوان دومین کار علیرضا افخمی در زمینه ماورائی همچون «او یک فرشته بود» محبوبیت نیافت.

امیرحسین با بازی مهدی سلوکی کارمند یک شرکت پخش دارویی است که متعلق به همایون فرزین با بازی داریوش فرهنگ است. امیرحسین از کودکی در خانه همایون فرزین بزرگ شده‌است و عاشق آیدا دختر فرزین است. جمشید، پسر فرزین که از امیرحسین کینه به دل دارد و رابطه‌اش با پدرش خوب نیست به کمک دوستانش از شرکت پدر دزدی می‌کند که در حین آن امیرحسین سر می‌رسد و با ضربه دزدان به کما می‌رود…

داریوش فرهنگ، مهدی سلوکی، شبنم قلی‌خانی، پریناز ایزدیار و … در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

«خداحافظ بچه» پنجشنبه ۱۷ خرداد

«خداحافظ بچه» نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی منوچهر هادی است که در سال ۹۱ از شبکه سه سیما پخش شده است.

مرتضی و لیلا بچه دار نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را به فرزندی قبول کنند اما به‌خاطر سابقه زندان مرتضی، تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را بدزدند و این کار را انجام می‌دهند ولی در خانه صاحب بچه یادداشتی می‌گذارند این یادداشت مدرکی می‌شود تا پدر بچه دنبال آنها بگردد…

شهرام حقیقت دوست، مهراوه شریفی نیا، آتیلا پسیانی، بهنوش بختیاری، مهدی صبایی، بهاره رهنما و … از بازیگران این سریال هستند.

«دودکش» جمعه ۱۸ خرداد

«دودکش» سریالی طنز، به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی است که در ماه رمضان ۹۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شد.

سریال «دودکش» دربارهٔ دو خانواده است که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می‌افتد؛ مثلاً کارگاه شان پلمب می‌شود یا ماشینشان توسط پلیس توقیف می‌شود و از جهت دیگر داماد آنها نصرت مسائل مالی اش به سنگ خرده است و … .

امیرحسین رستمی، هومن برق نورد، الناز حبیبی، بهنام تشکر، نگار عابدی، سیما تیرانداز، جواد عزتی و … در این سریال ایفای  نقش کرده اند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 88660 و در روز دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۹:۵۵
2024 copyright.