۱۰ اتفاق مهم حاشیه‌ای گلدن گلوب

گلدن گلوب۱۰ اتفاقی که در مراسم گلدن گلوب و مهمانی های بعد از آن افتاد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، هفتاد و چهارمین مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب که به صورت زنده هم از تلویزیون روی آنتن رفت، به نحوی یک ولنتاین بی پایان برای فیلم «لالا لند» بود که موفق به کسب هفت جایزه گلدن گلوب و شکستن رکورد آن هم شد. اما داخل سالن برگزاری مراسم در بورلی هیلز، مراسم شام سه ساعته بیشتر شبیه به یک مهمانی روی یک کشتی تفریخی بود و کلی هم سلفی در آن گرفته شد.

شماره ۱: جیمی فالون کنترل سالن را از دست داد
مجری برنامه «شو امشب» با نیروی خوبی کار را شروع کرد؛ حداقل به مدت پنج دقیقه. معرفی از پیش ضبط شده فیلم «لالا لند» فالون در آن نسخه خودش از آهنگ این فیلم را اجرا کرد، آغاز خوبی برای شبی پرانرژی بود. اما مشکل اینجا بود که فالون به محض اینکه اجرای زنده مراسم شروع شد کنترل سالن را از دست داد و دلیلش هم این نبود که تله پرامپتر (سیستمی که جهت نمایش متن به مجریان به کار می رود) خراب شده بود. فالون مسئولیت مجری گری نخستین رخداد بزرگ هالیوودی از زمان اعلام خبر انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور بعدی آمریکا را بر عهده داشت و به نسبت چنین مراسمی، جوک های سیاسی او بیش از حد نرم بودند. خنده هایی که به خاطر جوک های او در سالن شکل گرفت، بسیار کم صداتر از خنده های دوران مجری گری تینا فی و ایمی پولر بود.
شماره ۲: چرا کسی غذا نمی خورد؟
دلیل اینکه بعضی از برندگان در گلدن گلوب امسال کمی حال و روز عجیبی داشتند این بود که شام مراسم – که انتخابی بین فیله مینیون کباب شده و ماهی خاردار بود – ساعت سه شب و پیش از اینکه بیشتر ستارگان سر میزشان حاضر شوند سرو می شود. وقتی غذایی نباشد که ستارگان خودشان را با آن سرگرم کنند، همیشه آن ها این امکان را دارند تا در حین آگهی های تبلیغاتی یواشکی از سالن بیرون بروند و به قسمت پشتی آن بروند که خیلی از شرکت کنندگان هم همین کار را انجام می دهند.
شماره ۳: چه کسی بهترین بود؟
در حالی که مهمانان یکی یکی وارد سالن می شدند، یک دوست چهارپا به آن ها خوش آمد می گفت: بینگو، یک سگ لابرادوار خاکستری که قابلیت جستجو برای بمب را هم دارد. او حتی یکبار هم پارس نکرد، اما خیلی‌ها او را ناز کردند!
شماره ۴: آخرین کسانی که وارد شدند
هفت دقیقه پیش از اینکه مراسم رسما شروع شود، یکی از سخنرانان روی صحنه گفت: «لطفا صندلی های تان را پیدا کنید!» در سالن راس ساعت پنج بسته شد و آخرین سلبریتی هایی که پیش از خاموش شدن چراغ ها وارد شدند، مل گیبسون، کیسی افلک و تام هیدلستون بودند.
شماره ۵: جایزه مهربان ترین سلبریتی می رسد به…
بیلی باب تورنتون بعد از اینکه به خاطر سریال «جالوت» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول در یک سریال درام تلویزیونی شد، روی یکی از بالکن های بیرونی مخصوص سیگار کشیدن و در حالی که جایزه جدیدش را در دست داشت، با وقار با هوادارانش عکس گرفت.
شماره ۶: سلبریتی ای که با تاکسیدویش جوراب نپوشیده بود…
کریس پاین هم امسال با فیلم «اگر سنگ ببارد» در مراسم گلدن گلوب حضور پیدا کرده بود. این ستاره که بیشتر وقتش را در بار گلدن گلوب گذراند، مچ پای برهنه اش را نشان داد و تنها کسی بود که همراه تاکسیدوی شیکش، جوراب به پا نکرده بود.
شماره ۷: دیگر کسانی که بیشتر وقت شان را در بار گذراندند؟
حتی قبل از اینکه نمایش آغاز شود، جوئل ادگرتون از فیلم «دوست داشتن» کنار بار از دونا لنگلی رییس هیات مدیره کمپانی یونیورسال پیکچرز تجلیل کرد. وقتی ساعت ۶ شده بود، کریس همزوورت در صف ایستاده بود تا نوشیدنی اش را دریافت کند. مایلو ونتیمیگلیا و جاستین هارتلی ستاره های فیلم «این ما هستیم» هم وسط مراسم همین کار را کردند. جاستین تیمبرلیک به محض اینکه در بخش بهترین آهنگ موفق نشد با فیلم «ترول ها» جایزه‌ای دریافت کند به سمت رستوران رفت و آنجا با فرل ویلیامز وقت گذراند.
شماره ۸: سخنرانی مریل استریپ اشک درآورد
پرانرژی ترین لحظه شب به خاطر مریل استریپ به وجود آمد. در حالیکه مونتاژی از بهترین اجراهای او به نمایش درمی آمد، کل سالن طی پخش کلیپی از «شیطان پرادا می پوشد» برای او دست زد. بعد از آن و یک تشویق پرشور ایستاده، استریپ روی صحنه رفت و ترامپ را هدف گرفت (البته او نامی از رییس جمهور منتخب نیاورد). در حالیکه او داشت صحبت هایش را با نقل قولی از دوستش کری فیشر به پایان می برد و گفت «قلب شکسته ات را بگیر و آن را به هنر تبدیل کن)، اشک در چشم‌های همه جمع شده بود. حتی لاورن کاکس هم که در یکی از مهمانی های تماشای زنده مراسم شرکت کرده بود، بعدا به ورایتی گفت کلی بعد از سخنان او اشک ریخته است.
شماره ۹: بهترین معرفی کنندگان
یک بار دیگر، وقتی بحث کسانی رسید که روی صحنه رفتند و بازیگران و فیلم های مختلف را معرفی کردند، گلدن گلوب از اسکار بیشتر درخشید. برد پیت بعد از طلاقش یک حضور عمومی نادر داشت و روی صحنه رفت تا فیلم «مهتاب» را معرفی کند که خودش آن را تهیه کرده بود. استالونه و کارل ودرز هم روی صحنه رفتند تا بازیگران «راکی» یکبار دیگر با هم متحد شوند. ایمی شومر و گلدی هاون با هم خوب جور بودند که نشان خوبی برای فیلم جدیدشان یعنی «Snatched» است. کریستن ویگ و استیو کارل کمدین هم زوج روی صحنه خوبی بودند.
شماره ۱۰: وقت مهمانی
وقتی مراسم به پایان رسید، تمام ستارگان به سمت مهمانی کمپانی های برادران وارنر و این استایل رفتند. رایان رنولدز و بلیک لایولی به دوستان شان سلام کردند. اندرو گارفیلد که در حال حاضر آماده روی صحنه بردن تئاتر «فرشته ها در آمریکا» در لندن می شود، گفت نسبت به آن نمایش «حسابی هیجان زده» است و رفیقش ادی ردمین را بغل کرد. تریسی الیس راس که برای بازی در «Black-ish» برنده جایزه بهترین بازیگر زن در یک سریال تلویزیونی کمدی شد، از یک عکاس خواست عکس او را با وایولا دیویس بگیرد. حتی جان فالتایمر رییس کمپانی لاینزگیت هم به جای اینکه مهمانی خودش را برگزار کند، از نخستین کسانی بود که وارد این مهمانی شد. او با یک لبخند اقرار کرد: «ما خیلی چیپ هستیم. همینطوری است که می‌توانیم فیلم هایی مثل «لالا لند» را بسازیم.»

منبع: بانی فیلم

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 39631 و در روز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۶:۵۰
2024 copyright.