تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 25595

شهاب حسینی فروشندهدیشب جمع کوچک و محدودی از سینماگران، منتقدان سینما و عوامل «فروشنده»، آخرین کار اصغرفرهادی را در پردیس کورش دیدند و شنیده‌ها حاکی از رضایت کلی آنها از این فیلم است.

به گزارش سینماسینما، شب گذشته برای اولین بار (و یا شاید دومین بار در ایران)، فیلم «فروشنده» با حضور عواملش برای جمع کوچکی از منتقدان و اهالی رسانه نمایش داده شد.

البته اینکه چرا بر خلاف معمول،برای این فیلم یک مراسم رونمایی رسمی گرفته نشد مشخص نیست. پیش‌تر شینده‌ شده بود که فیلم برای گروهی از یک طیف خاص سیاسی و نمایندگان رسانه‌ای‌اش به نمایش درآمده که این اکران سیاسی، حاشیه‌هایی هم برای فیلم به وجود آورد.

برخی شنیده‌ها حاکی از این است با توجه به هجمه‌های صورت گرفته توسط رسانه ها و اشخاص مختلف علیه این فیلم،فرهادی تصمیم گرفته این فیلم را بی‌سر و صدا نمایش دهد.

مراسم شب گذشته کورش، با تاخیرهایی که در تمام مراسم‌های ایران معمول است برگزار شده و کیفیت بالای صدا و تصویر سالن‌های پردیس کورش هم دلیل برگزاری جلسه نمایش فیلم در این پردیس بوده است.

با توجه به تعلیق بالای فیلم فرهادی، سالن نمایش فیلم دیشب مملو از سکوت و هیجان تماشاگران «فروشنده» بود و به جر بعضی از لحظات طنز که فرهادی در کارهایش می‌گنجاند، تمام حواس بینندگان به فیلم بوده است و پس ازپایان فیلم همه فرهادی را تشویق کرده‌اند و او هم از حضار تشکر کرده است.

شنیده ها از حاضران در برنامه دشب حاکی از این است که فیلم فرهادی تا حد زیادی توقعات جمع حاضر به ویژه منتقدان سینمای ایران را بر آورده کرده است و کسی نبوده که با دلسردی از سالن نمایش فیلم خارج شود.

باید منتظر موج گسترده استقبال از «فروشنده» بود که ممکن است تمامی رکوردهای سینمای ایران را جا به جا کند.

 

منبع: موج

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها