تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 93393
برنارد هپتون هنرپیشه انگلیسی که در ایران برای بازی در سریال «ارتش سری» شناخته شده بود، در ۹۲ سالگی درگذشت. او با بزرگانی چون کوبریک و فرانکن هایمر همکاری کرده بود.

به گزارش سینماسینما، برنارد هپتون که سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی مشهوری چون «گاندی» به کارگردانی ریچارد اتنبرا و «بری لیندون» به کارگردانی استنلی کوبریک را در کارنامه داشت، در ۹۲ سالگی از دنیا رفت.

او هیچ‌گاه ستاره نشد اما همیشه برای علاقه‌مندان سینِما و برنامه‌های تلویزیونی چهره‌ای آشنا بود، و به ویژه در دهه ۷۰ میلادی در سریال‌های تلویزیونی بسیاری بازی کرد.

از سریال‌های تلویزیونی مشهور هپتون بی‌شک «ارتش سری» برای مخاطبان ایرانی کاملاً آشنا است اما این بازیگر بازی در سریال‌های دیگری چون «بازداشتگاه کلدیتز» و «من، کلادیوس» را نیز در کارنامه دارد.

برنارد هپتون در ارتش سری

هپتون که از چهره‌های پرکار سریال‌های تلویزیونی انگلیس در دهه ۷۰ بود، در فیلم «پیمان هالکرافت» به کارگردانی جان فرانکن هایمر کنار مایکل کین و آنتونی اندروز جلوی دوربین رفت.

این بازیگر سال ۱۹۲۵ در انگلستان به دنیا آمد و سال ۱۹۵۷ با نانسی جکسون بازیگر نقش آلیس در فیلم تلویزیونی «مردی برای تمام فصول» ازدواج کرد. ازدواج آن‌ها تا زمان مرگ نانسی جکسون در سال ۱۹۷۵ دوام داشت.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها