تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23443

سیروس گرجستانیسیروس گرجستانی می‌گوید سریال‌های ترکیه‌ای از ۹۵ درصد امکانات سینمایی خود بهره می‌گیرند، در حالی که ما از ۱۵ درصد امکانات سینمایی خود استفاده می‌کنیم.

به گزارش سینماسینما، سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌ این روزهای خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» به کارگردانی سامان مقدم هستم. بسیار خوشحالم که در این پروژه حضور دارم، چرا که نگاه کارگردان هنرمندانه است و به آن افتخار می‌کنم.

وی که از هفته آینده با فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن‌پور به روی پرده نقره‌ای سینماها می‌رود، درباره حضور در این فیلم بیان کرد: از فیلمنامه “ناردون” خوشم آمد و خوشحالم که نتیجه فیلم هم خوب از آب درآمده است و مطمئنم وقتی تماشاچی فیلم را می‌بیند، از دیدن آن خسته نمی‌شود و کار را دوست خواهد داشت. تدوین کار بسیار خوب است و ریتم تندی دارد و همین عامل نیز باعث شده تا فیلم، فیلم سالمی باشد.

بازیگر سریال “کلاه پهلوی” ادامه داد: به‌هرحال «ناردون» ویژگی‌های خاص خودش را دارد و انعکاس خاص خودش را هم خواهد داشت. با توجه به چند اکران خصوصی که تاکنون فیلم داشته است خوشبختانه بازخورد مخاطبان و منتقدان تاکنون خوب بوده و از این نگاه و بازخورد خوشحالم و از آن لذت می‌برم.

گرجستانی درباره حضور در تلویزیون نیز اظهار کرد: در حال حاضر در تلویزیون فعالیتی ندارم و فکر می‌کنم که تلویزیون به‌ طور کلی یادش رفته است. سریال‌های سابق موفق بودند و در این ده سال برخی از همان سریال‌های موفق بیش از هزار بار تکرار شدند. نمی‌دانم چرا تلویزیون از ساخت چنین سریال‌هایی فاصله گرفته است. ای‌کاش ما هم دلیل این عدم ساخت کارهای موفق و تکرار این موفقیت‌ها را بدانیم. بدانیم که چرا دیگر موفقیت سریال‌های گذشته تکرار نمی‌شوند. متأسفم که نبود سریال‌های خوب مردم را به سمت شبکه‌های ماهواره‌ای و به خصوص شبکه «جم» کشانده است، در حالی که آثار خودمان بسیار بهتر از آن‌هاست.

وی افزود: سریال‌های ترکیه‌ای از ۹۵ درصد امکانات سینمایی خود بهره می‌گیرند، در حالی که ما از ۱۵ درصد امکانات سینمایی خود استفاده می‌کنیم، اما با اینکه از امکانات کمی بهره‌مند هستیم، باز هم چیزی از آن‌ها کم نداریم و قدرت این را داریم که کارهای خوب ارائه کنیم. کیفیت و حس کارمان خیلی بهتر از سریال‌های ترکیه‌ای است تنها باید مدیران تلاش کنند تا مردم به سمت دیدن آثار وطنی علاقه‌مند شوند.

این بازیگر پیشکسوت درباره تبلیغات فیلم‌های سینمایی از شبکه‌های ماهواره‌ای و تأثیر آن بیان کرد: چرا باید تبلیغ فیلم‌های سینمای خودمان را از شبکه «جم» ببینیم و این شبکه باعث فروش فیلم‌های سینمایی ما شود؟ چرا تلویزیون خودمان نباید این کار را انجام دهد؟ این در حالی است که ما دوست داریم تلویزیون مملکت خودمان این تبلیغات را داشته باشد. مدیران اگر حس هنری درونشان باشد قطعاً به این موضوعات فکر می‌کنند. چرا که هنر مهم است و همیشه فرهنگ یک ملت را می‌سازد و فرهنگ نیز تمدن به وجود می‌آورد و اگر جلوی هنر گرفته شود، در واقع جلوی فرهنگ و تمدن گرفته شده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها