تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۴:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91280

تسنیم نوشت :ادعاهای مطرح‌شده درباره شغل تازه صداوسیما که برخی از رسانه‌ها به آن پرداخته و اعلام کرده‌اند رسانه ملی ذرت با دریافت ارز دولتی وارد می‌کند، سندیت ندارد.

خبری در رسانه‌ها دست به دست می‌شد با این تیتر: ‍ “پشت‌پرده لیست ارزبگیران دولتی”. در تشریح این گزارش آمده که “شرکت جام‌جم بازرگان پیشرو با هدف فعالیت در خدمات طراحی مهندسی و تأمین تجهیزات در سال ۸۶ ثبت کرده و حالا در بلبشوی ارزی، یوروی دولتی می‌گیرد و خوراک دام وارد می‌کند”. باز هم به این جملات اکتفا نکردند و این خبر را با عنوان شغل تازه صداوسیما دست به دست کردند. در پی پیگیری‌های خبرنگار رادیو و تلویزیون تسنیم مشخص شد که:

“با توجه به اینکه سهام شرکت جام جم بازرگان پیشرو صرفاً در مالکیت صندوق بازنشستگی کارکنان صداوسیما بوده و این شرکت در سال ۱۳۸۶ تشکیل شده و صرفاً در راستای کسب درآمد برای بازنشستگان و طبق فعالیت‌های مجاز تجاری خود در اساسنامه اقدام به صادرات و واردات می‌کند. همچنین از سویی دیگر بابت واردات ذرت به آن ارز تخصیص داده شده ولی به‌دلیل عدم تولید و ارسال کالا از سوی شرکت خارجی این ارز دریافت نشده است، لذا ادعاهای مطرح‌شده در خصوص همین شغل تازه صداوسیما واردات ذرت و دریافت ارز دولتی تکذیب می‌شود”.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها