تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 18594
فروشندهبا اعلام نام فیلمیران به عنوان پخش‌کننده فیلم جدید اصغر فرهادی، این سوال پیش می‌آید که این فیلم چه زمانی در ایران اکران می‌شود؟

به گزارش سینماسینما، علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» که به تازگی پخش داخلی فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی را برعهده گرفته است، درباره‌ی زمان اکران این فیلم در ایران گفت: اکران اروپا و آمریکای فیلم از شهریور ماه آغاز می‌شود و ما در تلاش هستیم که قبل از آن زمان در ایران فیلم را اکران کنیم و به دنبال اولین زمان هستیم.

، شرکت پخش “فیلمیران ” پیش از این نیز پخش فیلمهاى “درباره الى “،”جدایى نادر از سیمین “و”گذشته” را در ایران به عهده داشته است.

فیلم “فروشنده” با بازی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی اخیرا نشان نخل طلا را برای بازی شهاب حسینی و جایزه بهترین فیلم‌نامه را برای اصغر فرهادی از جشنواره کن برای سینمای ایران به همراه داشت.

منبع: ایسنا

 

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. ناشناس
    ۲۶, تیر, ۱۳۹۵ ۲:۴۱ ب٫ظ

    شما خالکوبیتو پاک کن.راست گفت مرحوم سلحشور

  2. احمد
    ۲۷, تیر, ۱۳۹۵ ۸:۱۷ ق٫ظ

    خانم علی دوستی پیشنهاد میکنم بهتره قبل از ادامه کار بازیگری برید یکم در مورد رشته پزشکی و جراحی و عوارض نا خواسته جراحی مطالعه بفرمایید و فقط بخاطر اینکه خودتون رو جزو این گروه سینماییان میدونید با حرف های نسنجیده کوچیک نکنید اگر قرار باشد بخاطر عوارض احتمالی یک عمل جراحی کل جامعه پزشکی رو به باد فحاشی گرفت پس الان باید کل جامعه سینمائی رو بخاطر رفتارهای نا بهنجار و بی بند و بار بعضیها مورد لطف و مرحمت وفحاشی قرار داد و از خجالتشون در اومد

  3. ناشناس
    ۲۷, تیر, ۱۳۹۵ ۶:۵۹ ب٫ظ

    خانم علیدوستی کاملا درست میفرمایند، جامعه پزشکان نه تنها یک ابراز تاسف و همدردی خشک و خالی هم نکردن بلکه با رفتارها و مواضع شاذ و دور از انتظار موجب بی اعتمادی بیشتر مردم به سیستم نظام پزشکی شدن

نظر شما


آخرین ها