تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 30108

چند روز پیش غلام کویتی پور در برنامه ۳۵ جیرانی مطرح کرد: مگر بهروز وثوقی چه گناهی مرتکب شده که باید پشت مرزهای ترکیه پدرش را ملاقات کند و کیهان امروز لیستی را منتشر کرده که می توان از آن به عنوان گناههای بهروز وثوقی پس از انقلاب یاد کرد.
به گزارش سینما سینما ،این روزنامه نوشته: جهت اطلاع به برخی از فیلم‌ها و نمایشات ضد ایرانی که این عنصر فراری برای بیگانگان و عوامل شناخته شده ضد انقلاب بازی کرده اشاره می‌شود:
– در فیلم «تهدید» ساخته سیروس نورسته (که بعدا فیلم ضداسلامی و ضدایرانی «سنگسار ثریا» را ساخت) نقش یک افسر سازمان سیا را بازی کرد که افسران گارد شاهنشاهی را آموزش می‌دهد.
– بازی در فیلم «زرین» به کارگردانی دیگر عنصر فراری به نام «شیرین نشاط»(دختر سرلشگر نشاط معدوم) که فیلم‌های ضدایرانی متعددی مانند «زنان بدون مردان» ساخت و از حامیان فعال فتنه ۸۸ در خارج کشور بود.
– نقش یک مامور ساواک در فیلم «شب‌های اضطراب» ساخته محمد ناطق.
-نقش یک پاانداز فراری در خارج کشور در فیلم ضد انقلابی و ضدایرانی «فصل کرگدن» ساخته فیلمساز فراری «بهمن قبادی».
– نقش یک تبعیدی در نمایش ضدایرانی «پروانه‌ای در مشت» به نویسندگی و کارگردانی ضد انقلاب فراری «ایرج جنتی عطایی» که گویا پسرش از طرف نظام جمهوری اسلامی مامور ترور او می‌شود!
– نقش تبعیدی دیگری در نمایش ضدایرانی «یک رویای خصوصی» نوشته «جنتی عطایی» که گویا یک فراری دیگر از ایران با وی روابط نامشروع برقرار می‌کند! جنتی عطایی در کارنامه سیاهش تئاتر «پرومته در اوین» را که در سراسر اروپا نمایش داده شده است دارد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. صحرا
    ۲۸, مهر, ۱۳۹۵ ۷:۳۸ ق٫ظ

    کیهان جان
    با فرض صحت ادعای شما
    اگر جاذبه ما بیشتر، به قول شما این عنصر فراری، چرا باید در این فیلم ها بازی میکرد.
    چرا ننوشتی در خیلی فیلم هایی که می توانست بازی کند اما به دلیل عرق دینی و میهنی قبول نکرد.
    چرا ننوشتی انقلاب ما فقط برای تغییرات سیاسی نبود بلکه برای تغییر نگرش انسان بود. ما می توانستیم با استفاده درست از این بازیگران هم خودمان و هم این بازیگران را پدر بیامرز کنیم.
    جناب کیهان مگر با نبود بهروز وثوق، فساد اداری و اقتصادی ما حل شد یا لاینحل ماند. مگر هنر ما چه شد. که صدا و سیما هم مراسم رسمی را سانسور می کند و پوشش خیلیا را نشون نمی دهد.

    کیهان ترسم به بلای بلعم باعورا گرفتار شوی که این همه در مذمت دیگران می نویسی. انگار وحی شده که عاقبت بخیر می شوی.

نظر شما


آخرین ها