تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 72442

کاوه صباغ زاده نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» در اعتراض به نحوه اکران فیلمش گفت: فیلم فروش قابل قبولی داشته و مخاطب خودش را پیدا کرده است. از انجایی که بودجه زیادی برای تبلیغات محیطی نداشتیم فقط به صورت مجازی روی تبلیغات فیلم کار کردیم.

به گزارش سینماسینما، کارگردان فیلم سینمایی «ایتالیاایتالیا» گفت: در طول یک هفته اخیر ۹۰درصد سینماهای ما را گرفتند و سایت سینما تیکت که بزرگترین مرجع فروش بلیط است به بهانه اکران شدن فیلم های دیگر، تبلیغ فیلم ما را از سایتش حذف کرد!

وی افزود: از تبلیغات منفی صدا و سیما هم کاملا مشخص بود که گزارشگر سراغ افرادی رفته که فیلم را دوست نداشتند و سراغ کسانی که فیلم را دوست داشتند، نرفته که این موضوع در برنامه های صدا و سیما طبیعی است.

صباغ زاده گفت: غیر از این‌ها، دو هفته ای است که برای گذاشتن سانس فوق العاده به مشکل بر خورده‌ایم و سینمادارها زیاد بودن تعداد فیلم های اکران شده را بهانه می‌کنند.

وی ادامه داد: بعضی از سینماها از وقتی فیلم اکران شد بنر تبلیغاتی فیلم را در معرض عموم نگذاشتند و هر بار با بهانه ای از این کار شانه خالی کردند و من فکر میکنم به تعداد سینماهایی که اکران داریم باید مراقب بگذاریم که کارهایشان را به درستی انجام دهند.

وی در پایان افزود: سینماهای ما تمام سانس هایش پر شده اما برای ما سانس فوق العاده نمی‌گذارند، ما هم بودجه‌ای برای این موضوع کنار نگذاشتیم که بخواهیم به سینماها باج بدهیم. در صورتی که برخی به پرسنل برخی از سینماها گوشی موبایل و سکه و از این قبیل هدایا می‌دهند تا هوای فیلمشان را بیشتر داشته باشند! اگر هم چنین پولی داشتیم قطعا آن را خرج فیلم میکردیم نه باج دادن به سینماها!

این کارگردان جوان تصریح کرد: پخش کننده ها به ما راست نگفتند و گفتند که این فصل برای اکران فیلم شما مناسب است و فکر نکردند که این فصل پر از تعطیلات است و به فروش فیلم آسیب می‌زند.

منبع: نقد سینما

125 Total Views 1 Views Today

نظر شما


آخرین ها