تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7092

۳۸۹۰۶۹۳_۴۰۵«آخرین بار سحر را کی دیدی» صداگذار و موسیقی خود را شناخت.

به گزارش سینماسینما، فرزاد مؤتمن کارگردان سینما   در خصوص آخرین وضعیت و حال و هوای «آخرین بار سحر را کی دیدی» گفت: این فیلم آخرین روز‌های تدوین خود را پشت سر می‌گذارد و اواسط هفته آینده به پایان می‌رسد و پس از آن کار صداگذاری که بر عهده آرش قاسمی و موسیقی که بابک میرزا‌خانی انجام می‌دهد را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه «آخرین بار سحر را کی دیدی» فیلمی پلیسی است اما باز هم لحظات عاشقانه، مطبوع و لطیفی را در آن می‌بینیم فضایی که در اکثر فیلم‌های من است و این فضا را دوست دارم.

مؤتمن ادامه داد: تا به این لحظه تمام عوامل فیلم کار خود را به خوبی و درست انجام داده‌اند و مورد رضایت است و امیدوارم مخاطب عام که هدف اصلی ما خواهد بود با فیلم ارتباط نزدیکی برقرار کند چون همان طور که گفتم فیلمی مطبوع و دوست داشتنی است.

گفتنی است «آخرین بار سحر را کی دیدی» جدید‌ترین اثر بلند سینمایی فرزاد مؤتمن بعد از فیلم «خداحافظی طولانی است» که بازیگران چون فریبرز عرب‌نیا، سیامک صفری، آتیلا پسیانی، ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، بهاران بنی‌احمدی، آناهیتا درگاهی، روشنک گرامی، مجتبی سلمانی، شیوا کریمی در آن ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده: صبح است. مادری سراسیمه وارد کلانتری می‌شود و به افسر نگهبان می‌گوید دختر جوانش سحر، دیشب به خانه بر‌نگشته و…

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها