تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37146

مشکل گیتیتهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «مشکل گیتی» با بیان اینکه مسئولان وزارت ارشاد برای حل مشکل این فیلم با قوه‌ی قضائیه رایزنی می‌کنند، گفت: «جم» فقط این فیلم را تبلیغ نمی‌کند بلکه بسیای فیلم‌ها و کالاهای دیگر هم در این شبکه تبلیغ می‌شوند بنابراین «برخوردهای دوگانه در فرهنگ» برای سرمایه‌گذاران دلسردکننده است.

به گزارش سینماسینما، بهرام کاظمی با اشاره به آخرین تصمیم شورای صنفی نمایش برای جایگزینی فیلمی دیگر به جای «مشکل گیتی»؛ درخصوص آخرین وضعیت این فیلم توقیف شده گفت: در جلسه‌ی اخیر شورای صنفی نمایش به همراه آقای اسماعیلی (پخش‌کننده‌ی فیلم) حضور داشتیم و قرار شد «مشکل گیتی» سینمای سرگروه (سینما زندگی) را حفظ کند؛ یعنی به محض اینکه مشکل فیلم حل شود، دوباره در همان سرگروه و با همان تعداد سینما به نمایش درخواهد آمد.

او درباره‌ی نتیجه‌ی پیگیری‌های برای رفع توقیف فیلمش نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر مدیرعامل خانه‌ی سینما، شورای عالی تهیه‌کنندگان و جامعه‌ی صنفی پیگیر این ماجرا هستند و مسئولان وزارت ارشاد هم با قوه‌ی قضائیه رایزنی می‌کنند. البته نه تنها برای حل مشکل این فیلم بلکه برای پیدا کردن راه حلی اساسی برای موضوع تبلیغات ماهواره‌ای؛ به هر حال این مشکل فقط یک فیلم نیست چون «جم» فقط این فیلم را تبلیغ نمی‌کند و بسیای فیلم‌های دیگر هم تاکنون در این شبکه تبلیغ شده‌اند و ممکن است چنین حکمی برای فیلم‌های دیگری هم صادر شود.

او با بیان اینکه سایر کالاها و حتی بانک‌های کشور هم در شبکه‌ی «جم» تبلیغ می‌شوند و اما مشخص نیست چرا «سیاست یک بام و دو هوا» در این باره وجود دارد، اظهار کرد: وقتی بابت فروش ۱۲۰ میلیاردی فیلم‌های سینمایی فخر می‌فروشیم باید واقع‌بین باشیم و ببینیم این فروش چطور حاصل شده است؛ بالاخره همین تبلیغات ماهواره‌ای هم در این اتفاق اثرگذار بوده است.

این تهیه‌کننده و کارگردان سینما «برخوردهای دوگانه در فرهنگ» را دلسردکننده دانست و گفت: در سینمای ما که بخش خصوصی بسیار لاغر و نحیفی دارد، من برای این فیلم یک سرمایه‌گذار از بخش خصوصی پیدا کردم و فیلم را ساختم اما وقتی چنین برخوردی می‌کنند سرمایه‌گذار چطور باید اعتماد کند و وارد این حوزه شود؟

کاظمی با اشاره به اینکه در حال حاضر «مشکل گیتی» از تمام سینماها کنار گذاشته شده است،افزود: تا زمانی که حکم توقیف فیلم اصلاح نشود، طبیعتاً فیلم اکران نمی‌شود. اگر به زودی مشکل حل نشود فیلم ما سوخته است و عملاً نابود می‌شود؛ این اتفاق پیش از این هم برای فیلم «آآآآدت نمی‌کنیم» افتاد و چند روز جلوی نمایش آن را به دلیل پخش تیزرهایش از ماهواره گرفتند و آن فیلم هم لطمه دید.

وی در پایان ضمن قدردانی از مدیرعامل خانه‌ی سینما، شورای عالی تهیه‌کنندگان و جامعه‌ی صنفی بابت پیگیری مشکل فیلمش، درخصوص منتفی شدن تجمعی که قرار بود عوامل فیلم و اهالی سینما روز شنبه (چهارم دی‌ماه) مقابل ارشاد برگزار کنند نیز توضیح داد: در این مورد مدیرعامل خانه سینما، پادرمیانی کردند و گفتند که مسئولان ارشاد قول داده‌اند مسئله را به زودی حل کنند و به همین دلیل ما از این تجمع منصرف شدیم و منتظر نتیجه‌ی رایزنی‌ها هستیم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها