تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 78652

سخنگوی کانون کارگردانان سینمای ایران گفت: انتخابات شورای مرکزی با مشورت مجمع عمومی یک ماه به تعویق افتاد تا جشنواره فیلم فجر برگزار شود و در یک شرایط مناسب‌تر و آرام‌تری این انتخابات انجام شود.

به گزارش سینماسینما، محمد علی سجادی -سخنگوی کانون کارگردانان سینمای ایران- درباره تشکیل جلسه روز گذشته ۷ بهمن ماه کانون بیان کرد: جلسه‌ای با حضوراعضای شورای مرکزی عصر ۷ بهمن ماه برگزار شد و طبق رسم همیشگی بازرسان گزارش‌های خود را ارائه دادند و محمد بزرگ‌نیا رئیس کانون هم عملکرد دو سال اخیر کانون را بیان کرد.

او ادامه داد: بعد از مشورت، مجمع عمومی به این نتیجه رسید که انتخابات شورای مرکزی را یک ماه به تعویق بی‌اندازند تا جشنواره فیلم فجر برگزار شود و در یک شرایط مناسب‌تر و آرام‌تری این انتخابات انجام شود. این تصمیم جمع است و رئیس جلسه، آقای محمد متوسلانی و مجمع عمومی به این نتیجه رسیدند، آنها این امر را ارجح دانستند چون شرایط را برای انتخابات مناسب ندیدند.

سخنگوی کانون کارگردانان سینمای ایران در پایان در پاسخ به اینکه ارتباطشان با خانه سینما و فعالیت‌های آنها چگونه است، گفت: ما با خانه سینما مرزهایی داریم ولی مخالف آن نیستیم. همچنین که ما هم مثل هر صنف دیگری مستقل عمل می‌کنیم و عقاید و نقدهای خودمان را هم داریم.

محمد بزرگ‌نیا، کامبوزیا پرتوی، محمدعلی سجادی، مصطفی کیایی، داریوش فرهنگ، نادر مقدس، مازیار میری و احمد مرادپور اعضای شورای مرکزی کانون کارگردانان هستند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها