تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 101736

همسر حسین محب‌اهری از پیگیری برای تامین مخارج درمانی این بازیگر و ابراز امیدواری از همراهی وزارت بهداشت خبر داد.

 

به گزارش سینماسینما، حسین محب‌اهری مدتی قبل به دلیل ادامه مشکلات ناشی از بیماری سرطان در بیمارستان بستری شد و پس از چند روز مرخص شد، اما دو سه روز قبل پس از حضور در یک پروژه فیلمبرداری باز هم راهی بیمارستان شد.

مقصودلو همسر این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگویی کوتاه بیان کرد: حسین محب‌اهری در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان لاله بستری است و با توجه به افت فشاری هم که دارد فعلا در همین بخش هست تا به شرایط باثباتی برسد.

او با اشاره به اینکه محب‌اهری هم در ملاقات و هم در تغذیه محدودیت‌هایی دارد، ادامه داد: بعد از اینکه چند روز قبل از بیمارستان مرخص شد، سر دو فیلمبرداری پشت هم رفت ولی بدنش مقاومت بالایی نداشت و تشنج کرد که منجر به بستری شدن دوباره در بیمارستان شد، اما حال فعلی ایشان نسبت به دو روز گذشته بهتر شده‌ و پزشکان می‌گویند اگر در اینجا بماند حالش ثبات بیشتری پیدا می‌کند.

وی درباره هزینه‌های درمان نیز گفت: قرار است وزارت بهداشت در این باره تعاملی با ما داشته باشد چون هزینه آی‌سی‌یو در بیمارستان بسیار بالاست و برای هر شب باید سه میلیون تومان پرداخت شود. ما هم هرچه داشتیم برای آن ۲۰ روزی که در بیمارستان بودند، پرداخت کردیم و الان به دنبال این هستیم که بدانیم همکاری وزارت بهداشت قطعی هست یا خیر که اگر نیست فکری دیگر کنیم، چون بیمه تکمیلی ما هم سقفی دارد و خیلی از آن استفاده کرده‌ایم و اگر وزارت بهداشت کمک کند بخشی از مشکلات ما حل می‌شود.

حسین محب‌اهری از سال ۵۳ به حرفه بازیگری وارد شده و بیش از ۱۳۰ تئاتر و فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی داشته است. او که حدود هفت سال است دچار سرطان لنف دست شده مدتی قبل به دلیل بازگشت دوباره بیماری‌اش در بیمارستان بستری شده بود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها