تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 77806

معاون اجرایی جشنواره‌ی فیلم فجر خبر داد: تاکنون از ظرفیت پیش فروش بلیت سینماها حدود ۷۵ درصد به فروش رفته و بلیت‌های ۹۵ درصد پردیس‌های سینمایی نیز فروخته شده است.

به گزارش سینماسینما، عزت الله علیزاده معاون اجرایی جشنواره‌ی فیلم فجر بیان کرد: پیش فروش بلیت‌های مردمی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر که از ساعت ۱۰ صبح امروز ۳۰ دی ماه، شروع شده است در همان نیم ساعت اولیه با استقبال مخاطبان مواجه شد و تا الان که حدود دو ساعت از زمان آغاز پیش فروش گذشته است، عملا بخش زیادی از ظرفیت سالن‌ها پُر شده که شامل سینما آزادی، چهارسو، فرهنگ، مگامال، کوروش و جوان می‌شود.

او ادامه داد: در باقی سینماها فقط سانس‌های اولیه آن باقی مانده است. در سینماهای جنوب شهر تهران مانند راگا، کیان و تماشا هم استقبال خوبی شده و بالای ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها به فروش رفته است. سینماهای شرق مثل ماندانا و اریکه ایرانیان در غرب نیز به همین ترتیب بوده است.

علیزاده اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که با این استقبال در چند ساعت آینده کل ظرفیت پیش بینی شده برای بخش پیش فروش بلیت‌های سینماها خریداری شود. با توجه به تقسیم بندی ظرفیت سینماها در بخش پیش فروش ۴۰ درصد ظرفیت سالن را در نظرگرفتیم و ۲۰ درصد ظرفیت هم در گیشه به فروش خواهد رسید. از اول بهمن مخاطبین می‌توانند نیم ساعت قبل از شروع سانس فیلم، به سالن مراجعه کرده و بلیت‌های خود را به صورت حضوری دریافت کنند.

معاون اجرایی جشنواره فجر ادامه داد: ما انتخاب صندلی‌های سالن‌ها در اختیار مخاطبین قرار دادیم ولی اگر کسی در سایت صندلی خود را انتخاب نکند این فرایند به صورت سیستماتیک انجام خواهد شد. ما در این دوره تلاش کردیم تمام مواردی که ممکن است باعث بی‌نظمی شود، بررسی کنیم و تاکنون مشکلی در پیش فروش بلیت‌ها نداشتیم.

علیزاده در پایان گفت: سانس‌های فوق‌العاده‌ای هم برای فیلم‌هایی که استقبال بیشتری از آن‌ها شود، در نظر گرفته شده و براساس هر سینما و به صورت روزانه با هماهنگی با ستاد جشنواره اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها