تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81245

ولی الله شیراندامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل شکستگی استخوان بازو در منزل خود بستری است و در انتظار تشخیص پزشک معالج درباره چگونگی بهبود این وضعیت است.

به گزارش سینماسینما، ولی الله شیراندامی که طی یک سال گذشته به دلیل ابتلا به بیماری دیابت با مشکلاتی مواجه بوده است درباره وضعیت جسمانی خود گفت: به دلیل بیماری دیابت پایم زخم شده بود که بعد از طی دوره درمانی خوب شد و بعد از چند ماه بستری بودن خود را آماده حرکت و فعالیت می کردم که به شدت روی زمین افتادم و استخوان بازویم شکست.

وی ادامه داد: یک شب وقتی داشتم با عصا در منزل حرکت می کردم از پهلو به زمین افتادم و استخوان بازویم دچار شکستگی شدید شد. حدود ۲ ماهی دستم در گچ بود و بعد از آن که باز شد تحت نظر دکتر معالج در بیمارستان هستم تا مشخص شود وضعیت استخوان دستم چگونه است.

شیراندامی عنوان کرد: قرار است روز یکشنبه ۶ اسفند باز هم مورد معاینه قرار بگیرم تا شرایطم مشخص شود.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون یادآور شد: در همان موقع که دستم شکست با آقای عباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت تماس گرفتیم و ایشان بلافاصله به عیادت من آمد.

شیراندامی درباره تأمین هزینه های درمانی خود اظهار کرد: ما تحت حمایت بیمه تکمیلی هستیم و از این طریق هزینه های درمان تأمین می شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها