تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 77400

یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی امروز ۲۵ دی ماه آغاز به کار کرد.
به گزارش سینماسینما، همچنین نمایشگاه عکس چهارمین جشنواره عکس ورزشی امروز در سینما فلسطین افتتاح شد.
این نمایشگاه عکس تا انتهای جشنواره در سینما فلسطین میزبان علاقه مندان خواهد بود. ۱۷۸۳ عکس از عکاسان ۴۴ کشور دنیا به دبیرخانه جشنواره رسیده بود.
همچنین نمایش فیلم های بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایران از صبح امروز در سالن های ۲ و ۳ سینما فلسطین آغاز شده است و تا ۲۷ دی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۳ ادامه دارد.


جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی (FICTS) است که به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره جهانی فیلم های ورزشی به شمار می آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی در ایران و کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه را برعهده دارد و یکی از مقرهای ۱۶ گانه جهان محسوب می شود.
یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، وزارت کار و‌ رفاه اجتماعی، سازمان صداوسیما و شبکه ورزش، شهرداری تهران ۲۵ تا ۲۸ دی ماه ۱۳۹۶ به دبیری سید مجتبی علوی در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها