تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۴:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 4292

دایناسور خوبسازندگان فیلم انیمیشن «دایناسور خوب» تولید مشترک دیزنی و پیکسار آنونس جدید این فیلم را منتشر کردند.

به گزارش «سینماسینما»، «دایناسور خوب» (The Good Dinosaur) به کارگردانی پیتر زون ۲۵ نوامبر (چهارم آذر) روی پرده سینماها می‌رود. این فیلم قرار بود سال گذشته در چنین تاریخی اکران شود، اما دیزنی تاریخ اکران فیلم را به تعویق انداخت.

«دایناسور خوب» یک پرسش بسیار قدیمی را مطرح می‌کند: اگر سیارک فاجعه‌آمیزی که زندگی روی زمین را برای همیشه تغییر داد، عملاً به سیاره برخورد نمی‌کرد و دایناسورهای عظیم‌الجثه هیچ‌گاه منقرض نمی‌شدند، چه می‌شد؟

داستان درباره آرلو، یک آپاتوساروس نوجوان ۷۰ فوتیِ بسیار خوش‌قلب است. وقتی حادثه‌ای تکان‌دهنده آرامش اجتماع آرلو را به هم می‌زند، او تصمیم می‌گیرد بار دیگر صلح را برقرار کند و در این راه به شکلی نامعمول با یک انسان دوست می‌شود.

فرانسس مکدارمند، ریموند اوچوا، جفری رایت، استیو زان، آج باکلی، آنا پاکویین، سام الیوت، مارکوس اسکریبنر و جک برایت صداپیشه‌های «دایناسور خوب» هستند.

پیتر زون اولین بار با فیلم کوتاه «تا حدی ابری» تولید پیکسار روی صندلی کارگردانی نشست. او در واحدهای هنری، داستان و انیمیشن پیکسار کار کرده و در انیمیشن برنده اسکار «راتاتویی» و انیمیشن «دانشگاه هیولاها» به عنوان صداپیشه حضور داشت.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها