تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 5254

آنومالیزااولین آنونس فیلم استاپ-موشن «آنومالیزا» به کارگردانی چارلی کافمن و دوک جانسن منتشر شد.

به گزارش «سینماسینما»، در لحظه‌ای از اولین آنونس «آنومالیزا» (Anomalisa) صدای روی تصویر می‌گوید: «انسان بودن یعنی چی؟ درد یعنی چی؟ زنده بودن یعنی چی؟»

«آنومالیزا» را چارلی کافمن و دوک جانسن کارگردانی کرده‌اند. علاقه‌مندان سینما کافمن فیلمنامه‌نویس و کارگردان نامتعارف آمریکایی را به عنوان نویسنده یا یکی از نویسندگان فیلم‌های تحسین‌شده مانند «جان مالکوویچ بودن»، «اقتباس» و «درخشش ابدی یک ذهن پاک» می‌شناسند.

«آنومالیزا» اولین فیلم بلند داستانی کافمن بعد از «نیویورک، جزء به کل» با بازی فیلیپ سیمور هافمن در ۲۰۰۸ است که در بخش مسابقه شصت و یکمین جشنواره کن پخش شد. فیلمنامه «آنومالیزا» را هم کافمن نوشته است.

فیلم جدید او درباره مایکل استون (با صدای دیوید تیولیس)، نویسنده و سخنران انگیزشی است که خودش مردی افسرده است و با نداشتن توانایی برای برقراری ارتباط با دیگران دست و پنجه نرم می‌کند. یک شب او در یک سفر کاری عادی با زنی اسرارآمیز (با صدای جنیفر جیسن لی) آشنا می‌شود که این آشنایی نگاهش به دنیا را تغییر می‌دهد.

پروژه هشت میلیون دلاری «آنومالیزا» اولین بار در دنیا سپتامبر پیش در بخش رسمی هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و جایزه بزرگ هیئت‌داوران به ریاست آلفونسو کوارون سینماگر برنده اسکار را دریافت کرد.

شرکت پارامونت پیکچرز بعد از نمایش این فیلم در جشنواره تورنتو حق پخش آن را خریداری کرد. این فیلم قرار است از ۳۰ دسامبر (۹ دی) در آمریکای شمالی اکران شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها