“کارن همایونفر” قرار است در قالب سومین همکاری خود با کارگردان “چ”، موسیقی فیلم سینمایی “بادیگارد” را بسازد. مراحل فیلمبرداری”بادیگارد”حاتمیکیا در هفته دوم مهرماه به پایان رسید.
«کارن همایونفر» قرار است که موسیقی فیلم سینمایی «بادیگارد» را بسازد و برای دومین بار در کنار این کارگردان باسابقه مهمان پرده نقرهای شود. مراحل فیلمبرداری بادیگارد حاتمیکیا در هفته دوم مهر و پس از حدود سه ماه در تهران به پایان رسید و مراحل پس تولید آن آغاز شده است. البته هنوز کارن همایونفر ساخت موسیقی این فیلم سینمایی را آغاز نکرده و او پس از اتمام مراحل تدوین، نتها و کلاویههایش را برای بادیگارد بسیج خواهد کرد. این برای سومین بار است که همایونفر برای یکی از ساختههای کارگردان «چ» آهنگسازی میکند. اولین همکاری مشترک همایونفر و حاتمیکیا به سریال «حلقه سبز» مربوط میشود. مجموعهای که با بازی «حمید فرخنژاد» از شبکه سوم سیما پخش شد.
دومین تجربه همکاری این آهنگساز باسابقه و کارگردان «آژانس شیشهای» در قالب فیلمسینمایی «گزارش یک جشن» رقم خورد. اثری که سالها از تولید آن میگذرد و پس از توقیف هنوز سرنوشتش معلوم نیست. البته بادیگارد هم مضمونی کاملا سیاسی دارد و داستان شخصی به نام «حیدر» است که از مقامات و مسئولان عالیرتبه کشوری محافظت میکند. این بادیگارد در جریان کار خود با سوالات و تردیدهای گوناگون مواجه میشود.
«پرویز پرستویی»، «مریلا زارعی»، «محمود عزیزی» و «بابک حمیدیان» از جمله بازیگرانی هستند که رو به روی دوربین «محمود کلاری» ایفاگر نقشهایی بودند که ابراهیم حاتمیکیا به رشته تحریر درآورده و پرداخته بود. فیلمبرداری بادیگارد به تهیهکنندگی این کارگردان مطرح سینما از روز دهم تیرماه و مقارن با روز پانزدهم رمضان آغاز شد. عوامل تولید بادیگارد این روزها نیم نگاهی هم به سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر دارند و احتمالا جدیدترین ساخته حاتمیکیا پس از «چ» بهمن ماه امسال و در قالب بزرگترین رویداد سینمایی کشور به نمایش درآید.
منبع: نسیم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صداوسیما به از کرخه تا راین هم رحم نکرد!
- حاتمیکیا چرا ساخت سریال «موسی(ع)» را پذیرفت؟
- فاشیسم، آرمانگرایی و پایگاه امنِ ایدئولوژی
- یادداشت حاتمی کیا در پی درگذشت نادر طالب زاده
- چرخشهای ناگهانی/ کوتاه درباره فیلم «شب طلایی»
- قصهی خانه مادربزرگ/نگاهی به فیلم «شب طلایی»
- یک ریسک بزرگ/ نگاهی به فیلم «شب طلایی»
- تکرار کلیشهها/ نگاهی به فیلم «شب طلایی»
- رونمایی از لوگو و تیزر فیلم سینمایی «شب طلایی»
- نمایش ۱۰ فیلم مرمت شده از گنجینه سینمای ایران در چهلمین جشنواره فیلم فجر
- نام فیلم پسرحاتمیکیا تغییر کرد
- تعبیر یک رویا/ نگاهی به «خواب ابراهیم»
- مهدویان: مخملباف و حاتمیکیا فیلمسازان مهمیاند، اما من هیچکدام آنها نیستم/ تماشاگر باید خشونت را از عمق جانش تجربه کند
- یادداشت ابراهیم حاتمیکیا برای صادق صفایی/ راز ماندگاری نقش نوذر در «از کرخه تا راین»
- پایان فیلمبرداری فیلم «شمش طلا»
نظرات شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
- «طاووس خانم و ازدواجهایش» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه میرود
- حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاهتر نکنیم
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان
- جزئیاتی از فیلم «کارآموز» علی عباسی/ صعود ترامپ
- جزئیات برنامههای جشنواره ترایبکا اعلام شد/ نمایش فیلمهای خاطرهانگیز هیچکاک، اسکورسیزی و اسپیلبرگ
- برگزاری دوازدهمین کارگاه بینالمللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
- این هنر و تجربه آنتی ویروسی ست بر فیلم های به هرقیمت مسخره
- جشنواره «هاتداکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاریهای تهدید کننده
- رخشان بنیاعتماد و روبن اوستلوند در مجمع سرمایهگذاران بازار فیلم کن
- نظارت سازمان سینمایی به نمایش آثار سینمایی خارجی در پلتفرمها
- پل استر درگذشت
- رامین حسینپور بهترین آهنگساز فستیوال لسآنجلس شد
- رقابت ویژه چند فیلم و تعطیلی یک روزه سینما
- «پر» در جشنواره ورونژ روسیه نمایش داده میشود
- مسعود اسکویی درگذشت
- برگزیدگان جشنواره فیلم پکن معرفی شدند/ تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
- «سیم خاردار» در کازابلانکا
- راهیابی مستند «دوربین فرانسوی» به جشنواره ارمنستانی
- نمایشگاه نقاشی «درخت جان» در گالری کاما
- رضا شیخی فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
- پایان فیلمبرداری «خالد» در زیگورات
- معرفی آثار راه یافته به بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- امیر جدیدی، منصور بهرامی میشود
- زیر پوست شهر/ نگاهی به سریال «افعی تهران»
- هیات داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند/ گلادستون، کورئیدا و بایونا در فهرست
- هفته دوم «مجنون آن لیلی» هم به سانس فوقالعاده رسید/ «فین جین» پرمخاطب ترین نمایش عمارت نوفللوشاتو شد
- حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر میرود
- بزرگداشت بهرام شاه محمدلو برگزار میشود
- ده جایزه جشنواره هندی برای «انتقام تیرهروزان» ایرانی/آمریکایی
نقد ، یک گفتمان هنریست . و مثل هر دستگاه دیگری در این کائنات ، یک ورودی دارد ، یک پردازش و یک خروجی .
منتقد شخصی ست که ابتدا اثر را تجزیه می کند ، سپس با کشف ارتباط تکه ها با هم ، آن را تحلیل می کند و در نهایت فهمش را شرح می دهد . حال ممکن است ارزش گذاری بکند ، یا نکند . به هر حال ارزش گذاری در حرف های او مستتر خواهد بود .
حال شما بفرمایید ، حاتمی کیا تولید کننده چه اثری ست ؟ راجع به کدام منتقد ، و در چه مجلسی صحبت می کند ؟
آقای فراستی چه ؟ آیا به این شیوه ی ساده ای که ذکر شد ، «نقد» می کند ؟ یا اینکه نه ، صرفن با قیاس بین فیلم ها ، و با یک ترازو ، آثار را کیله کرده و بعد سبک و سنگین کردنش را شرح می دهد ؟