تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91844

 

▫️شبکه بی.بی.سی در آستانه سفر دونالد ترامپ به انگلیس مستندی با عنوان «آیا رئیس جمهوری بیمار جنسی است؟» پخش کرد؛ اقدامی که ممکن است جنجال تازه ای برانگیزد.

▫️ این مستند به میهمانی های ترامپ با مدل های جوان در دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ مربوط می شود و در آن با دو زن گفت وگو شده است. این دو زن می گویند که ترامپ رفتار «نفرت انگیزی» با آنها داشته است

▫️ یکی از این زنها «باربارا پایلینگ» نام دارد و گفته که در یکی از میهمانی های ترامپ در نیویورک حضور داشته است. ترامپ در آن هنگام چهل و چند ساله بود. ترامپ وقتی که متوجه شده پایلینگ ۱۷ ساله است، گفت: چه عالی. نه خیلی پیر هستی و نه خیلی جوان.

* پایلینگ با بیان اینکه «دخترانی ۱۴ و ۱۵ ساله از اروپا هم آنجا بودند» درباره مواجهه با ترامپ گفت: احساس می کرد مقابل کوسه ای هستم که آماده می شود چشم هایش را تا پشت سرش بچرخاند و من را گاز بگیرد.

▫️زن دیگری به نام «هیتر برادن» نیز اعلام کرد: در دهه ۱۹۹۰ و زمانی که ۲۳ ساله بود، در یک میهمانی در میامی ترامپ را دیده بود. او گفت، پنجاه مدل و تنها چهار مرد در میهمانی حضور داشتند.

▫️یک مرد نیز که اصرار کرده نامش فاش نشود گفته در چندین میهمانی ترامپ شرکت کرده و در آنجا مواد مخدر نیز وجود داشته است. کوکائین زیادی وجود داشت. مقدار زیادی الکل هم بود. مردانی هم که آنجا بودند، دو برابر مدلها سن داشتند و جای پدر آنها بودند.

* این مرد تایید کرده که ترامپ را با دختران ۱۵ یا ۱۶ ساله دیده و به دلیل رفتار زننده اش با زنها، «بدنام» شده بوده است.

* این مرد با بیان اینکه ترامپ در عمل مثل یک درنده رفتار می کرد ادامه داد: ما می دانیم که او با آنها رابطه جنسی داشت. تردیدی در این باره وجود ندارد. روز بعد یا چند روز پس از آن، این خبرها به گوشمان می رسید. او (ترامپ) نزد دوستان درباره این کارها لاف می زد.

▫️ مستند ۳۰ دقیقه ای بی.بی.سی چند روز پیش از سفر ترامپ به انگلیس پخش شده و امکان دارد که جنجال آفرین شود | ایرنا
@khabaronline_ir

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها