تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۶:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 85915
فیلم سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی در حالی به صورت تک‌سانس و بدون حتی یک سینمای ثابت نمایش داده می‌شود که قانون به صراحت سینماها را از این اقدام منع کرده است.

به گزارش سینماسینما، جدیدترین فیلم مانی حقیقی از چهارشنبه شب در چند سانس اکران خود را آغاز کرد و در روز سوم، تعداد سانس‌های فیلم به ۳۰ سانس رسیده است.

در عین حال، وضعیت اکران سینماها به شکلی است که «خوک» حتی یک سینمای ثابت هم ندارد و این فیلم در حال نمایش به صورت تک‌سانس است. بر اساس قوانین مربوط به اکران، فیلم‌های دارای سرگروه می‌بایست با سانس‌ کامل در سینماها به نمایش در آیند که این قانون در اکران دوم نوروز، نادیده گرفته شده است.
«خوک» محصول موسسه تصویرگسترپاسارگاد است که به کارگردانی مانی حقیقی و سرمایه‌گذاری سید محمد امامی ساخته شده است.
حسن معجونی، لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، پری‌ناز ایزدیار، سیامک انصاری، علی باقری، مینا جعفرزاده، آیناز آذرهوش در «خوک» ایفای نقش کرده‌اند و رضا یزدانی، بیوک میرزایی، سهیلا رضوی و علی مصفا نیز در این فیلم حضور دارند.
کلیپ‌های پشت‌صحنه فیلم توسط حامد صفایی ساخته شده است.

‌‎در خلاصه داستان «خوک» آماده است: «حسن خشمگین است. او مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. ستاره‌ی محبوبش می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش دیگر عاشقش نیست. مزاحم جذابی او را هر جا می‌رود تعقیب می‌کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است، اما حسن را نادیده گرفته. حسن رنجیده است: آیا او مهمترین فیلمساز  این شهر نیست؟ پس چرا قاتل تحویلش نمی‌گیرد؟ وقتی در شبکه‌های اجتماعی تهمت عجیبی

«.به حسن زده می‌شود، او ناچار می‌شود برای اعاده حیثیتش نقشه‌ هوشمندانه‌ای بکشد

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها