تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 14833

قاعده بازی احمد رضا معتمدیمجتبی راعی کارگردان سینمای ایران که به تازگی فیلم «قاعده بازی» ساخته احمدرضا معتمدی را دیده می گوید که پس از تماشای این فیلم احساس بدی داشته است! چون از نظر او فیلم ˝ قاعده بازی ˝ فیلم بسیار خوبی است ولی در زمان خودش به خوبی دیده نشده است .

به گزارش سینما سینما ،مجتبی راعی در گفت وگو با پانا گفت: به نظر می رسد هر چیز نویی در وهله اول آنطور که باید و شاید دیده نمی شود و باید زمان بگذرد و آشنایی زدایی صورت بگیرد، درباره فیلم «قاعده بازی» هم همین موضوع صدق می کند. «قاعده بازی» احمد رضا معتمدی فیلمی است که در سینمای ما به حقش نرسید .او افزود: کسانی که سینمای جدی را دوست دارند حتما باید این فیلم را ببینند. کسی مثل احمد رضا معتمدی که این فیلم را ساخته بعدا دیگر چنین حرکتی انجام نداد در حالی که فیلم «قاعده بازی» فیلم قابل اعتنایی است.

این کارگردان تاکید کرد: فیلم «قاعده بازی» لحظات ناب و خوبی دارد و من خیلی دوستش داشتم وبه نظرم کمدی مبتذلی نیست. بعضی فیلم ها هستند که در زمان خودشان دیده نمی شوند ولی در طول زمان حق خودشان را می گیرند و زمان معیار بسیار خوبی برای سنجش میزان خوب یا بد بودن فیلم هاست.

راعی همچنین در باره وضعیت سینمای ایران  گفت: امسال سینمای ایران شروع امیدوار کننده ای داشت وامیدوارم این وضعیت ادامه پیدا کند .

وی در پایان در در پاسخ به سوالی درباره ساخت فیلم پول کثیف گفت: فعلا شرایط ساخت چنین فیلمی مهیا نیست .

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها