تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24587

قاتل اهلی ۷فیلمبرداری تازه ترین فیلم مسعود کیمیایی روزهای پایانی را سپری می‌کند و تا به امروز تمام بازیگران اصلی این فیلم جلوی دوربین فرشاد محمدی رفته اند.

به گزارش خبرنگار سینماسینما، «قاتل اهلی» عنوان تازه ترین فیلم مسعود کیمیایی است که از اواسط تیرماه جاوی دوربین رفت و یکی از پر بازیگرترین فیلم های امسال در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

قاتل اهلی (۲)

پیش بینی و برآورد اولیه برای روزهای فیلمبرداری این فیلم نزدیک به ۵۶ جلسه بوده است که تا کنون در ۴۱ جلسه فیلمبرداری، این فیلم انجام شده و نزدیک به ۱۴ جلسه تا پایان فیلمبرداری «قاتل اهلی» باقی مانده است.

از لیست بازیگران شناخته شده و مطرح این فیلم، فقط ثریا قاسمی جلوی دوربین نرفته است که طبق برنامه ریزی های انجام شده این بازیگر پیشکسوت طی روزهای آتی در فیلم تازه مسعود کیمیایی به ایفای نقش خواهد پرداخت.

قاتل اهلی (۱)

نکته ای که در خصوص «قاتل اهلی» وجود دارد این است که پیش از شروع فیلمبرداری این فیلم در خبرها آمده بود که پولاد کیمیایی این بار قرار نیست که با پدرش همکاری کند و به دلیل حضور در فیلم «گشت ارشاد ۲» به کارگردانی سعید سهیلی، او این بار در فیلم پدرش بازی نخواهد کرد، اما در طول فیلمبرداری «قاتل اهلی» ماجرا تغییر کرد و این اتفاق مُیسر شد.

قاتل اهلی (۴)

پولاد کیمیایی ایفاگر یکی از نقش های حساس و کلیدی «قاتل اهلی» بوده است. چیزی که از شواهد و قرائن مشخص است، تازه ترین فیلم مسعود کیمیایی پر بازیگر است اما هرکدام از این چهره ها که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند حضوری کوتاه اما تاثیرگذاری دارند که پولاد کیمیایی ایفاگر یکی از همین نقش های حساس بوده است.

قاتل اهلی ۶

شنیده ها حاکی از این است که پولاد کیمیایی در نقش یک خواننده به ایفای نقش پرداخته، نقشی که پیش از این صحبت هایی به میان آمده بود که حافظ ناظری قرار است در این نقش بازی کند و این ماجرا منتفی شد.

به تازگی حمیدرضا آذرنگ بازی اش در این فیلم شروع شده است و او هم یکی از چهره هایی است که برای اولین بار با مسعود کیمیایی همکاری کرده و شاید حاصل این همکاری نتیجه درخشانی داشته باشد.

بهرام دهقانی به طور همزمان تدوین فیلم را آغاز کرده است و مراحل فنی فیلم به آرامی در حال انجام شدن است تا فیلم بتواند در مدت زمان مشخص برای حضور در فجر سی و پنجم حاضر شود.

قاتل اهلی (۳)

منصور لشکری قوچانی، تهیه کنندگی تازه ترین فیلم مسعود کیمیایی را بر عهده دارد، او یکی از تهیه کنندگانی است که دغدغه سینمای اجتماعی دارد و کارش در عرصه سینما را با مصطفی کیایی آغاز کرد و بعد از آن حامی هاتف علیمردانی شد و این بار به سراغ بزرگِ سینمای ایران مسعود کیمیایی رفته است. اخباری که از این پروژه به گوش می‌رسد، حاکی از آن است که امسال در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شاهد حضور یک فیلم متفاوت از مسعود کیمیایی خواهیم بود.

قاتل اهلی 8

پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پرویز پور حسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، رضا رشید پور، پولاد کیمیایی و ثریاقاسمی بازیگرانی هستند که در تازه ترین فیلم استاد کهنه کار سینمای ایران، مسعود کیمیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها