تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 25372

فروشنده (۱)در حالی که کمتر از سه روز تا اکران تازه ترین فیلم اصغر فرهادی باقی مانده است، حرف و حدیث هایی تازه ای بر سر اکران این فیلم به میان آمده است.

سام بهشتی: فیلم تازه و تحسین شده اصغر فرهادی در عرصه جهانی کمتر از سه روز دیگر راهی سینماها خواهد شد و حتی پیش فروش اینترنتی بلیت های این فیلم از روز شنبه آغاز شد و در همان ساعات اولیه استقبال فوق العاده مردم باعث شد که بلیت های این فیلم به صورت اینترنتی خریداری شود و به اتمام برسد.

این اتفاقات درحالی افتاد که روز گذشته، ششم شهریور ماه کانال سینما، مطلبی را به نقل از نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون فرهنگی مجلس منتشر کرد که در این اظهار نظر عنوان شده بود که فروشنده بدون اصلاحات نمی‌تواند اکران شود، اما کمی بعد محمد علی وکیلی یکی از اعضای کمسیون فرهنگی مجلس این اتفاق را یک اظهار نظر شخصی تلقی کرد.

اما اتفاق جالبی که امروز افتاد، این است که خبرگزاری نسیم اعلام کرد که یکی از چهره هایی که مخالف اکران فیلم «فروشنده» است، کسی نیست جز حجت السلام خاموشی که ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را بر عهده دارد و از اعضای اصلی شورای پروانه نمایش است.

گویا حجت الاسلام خاموشی بعد از تماشای فیلم فرهادی، اصلاحاتی را به ارشاد اعلام کرده و عنوان کرده بدون این اصلاحات مخالف نمایش فیلم است.

فروشنده فرهادی

 

چیزی که از شواهد و قرائن مشخص است، هجمه ها علیه تازه ترین فیلم اصغر فرهادی به اوج رسیده است و دلواپسان سینما، به شدت نگران اکران این فیلم هستند و از سوی دیگر علی سرتیپی روز گذشته در گفتگو با خبرنگار سینماسینما از آماده بودن سالن های سینما برای اکران تازه ترین فیلم فرهادی خبر داد.

به طور حتم این جنجال های رسانه ای از سوی اصولگرایان و دلواپسان سینما تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت و دلشان نمی‌خواهد که در تخریب این فیلم و اکران عمومی اش کم بگذارند.

فقط تنها نکته ای که در این میان شاید این امید رادر دل ما زنده کند، این است که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد و اسلامی و حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی برای یک بار هم که شده از مواضع خود عقب نشینی نکنند و پای مجوزی که در آن وزارتخانه صادر کردند، ایستادگی کنند.

اول شهریور ماه بود که شخص آقای رییس جمهور فرمودند که : وزیر باید تابع قانون باشد، از نظر من هیچ وزیری در برابر هیچ فشاری نباید کوتاه بیاید.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. ناشناس
    ۸, شهریور, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

    من موندم اگر عنوان دلواپس رو‌از شماها بگیرند ایا قادر به ایراد نطق و خطابه خواهید بود؟!

    پاسخ: مسلما خیر

    خخخخخ

نظر شما


آخرین ها