تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 100952

با خبر شدیم که سه هفته پیش تهمینه میلانی قسمت سوم فیلم نامه سینمایی ” هوشمندان سیاره اوراک ” را با سرمایه گذاری بنیاد سینمایی به پایان برده است .

به گزارش سینما سینما ،با تهمینه میلانی دراین باره گفت وگویی کرده ایم که می خوانید :

خانم میلانی موضوع فیلم نامه هاچیست ؟ و مخاطبان آنها کیست ؟

موضوع فیلم نامه ها که به هم مرتبطند در مورد انسانیت است . عمده داستان در سیاره ای خیالی به نام اوراک می گذرد ، که اقتباسی آزاد از کتابی به همین نام نوشته خانم فریبا کلهر است . فیلم نامه ها را بشدت دوست دارم و با همدلی و همکاری یک گروه خلاق آن را نوشته ام . مخاطبان این فیلم ها نوجوانان و جوانان هستند .

کی ساخت انها آغاز خواهد شد ؟

قرار بود سال گذشته ساخت قسمت اول با سرمایه گذاری بنیاد سینمایی فارابی آغازشود . برای همین گفتگو و جلسات متعددی با متخصصین انیمیشن ،طراحان ، فیزیکدانان ، ستاره شناسان و … انجام شد ، اما بدلیل مشکلات مالی بنیاد ، ساخت ان تا امروز ممکن نشده است .در واقع قرار است این فیلم ها ی علمی تخیلی ، شروع جدی ساخت این ژانر در سینما باشد .

صحبت هایی هم با کمپانیهای چینی و استرالیایی در جریان است که شاید بتوانیم با مشارکت آنها پروژه را آغاز کنیم .در هر صورت تصمیم ان بر عهده ی بنیاد است .

ساخت فیلم نامه پازل به کجا رسید ؟

پروانه ساخت پازل را از ارشاد گرفته ایم و با بسیاری از عوامل گروه هم صحبت های مقدماتی را انجام داده ایم ، و از انجا که تهیه کننده ی فیلم همسرم است ، امیدواریم با تثبیت موقعیت اقتصادی ، ساخت آن را آغاز کنیم .

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها