تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 44256

لیلا حاتمیسینماسینما،علی پاکزاد – لیلا حاتمی بازیگر فیلم «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله معتقد است اگر از عکس علی حاتمی به جای نقاشی جهت درج بر روی پوستر جشنواره استفاده می کردند مطلوب تر بود، او همچنین بر این باور است که یک فیلمنامه و نگارش آن یک بازیگر را جلوی دوربین متفاوت نشان می دهد.

به گزارش سینماسینما، لیلا حاتمی یکی از سرشناس ترین بازیگران زن سینمای ایران است. او در جشنواره سی و پنجم با فیلم «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله ظاهر شده است. حاتمی در این فیلم به تنهایی داستان یک زن را به پیش می برد. با این تفاسیر باید دید که لیلا حاتمی با بازی در این فیلم آیا مورد توجه هیات داوران قرار می گیرد یا خیر؟

حاتمی بازیگر فیلم «رگ خواب» درباره همکاری با حمید نعمت الله کارگردان این فیلم گفت: «ویژگی این همکاری کاملا بارز و مشخص است. سراسر این فیلم به شرایط و روابط یک زن پرداخته شده است. برای یک بازیگر خانم هم قطعا این نوع از پرداخت جذاب محسوب می شود.»

او ادامه داد: «زمانی که سناریو این فیلم را دیدم و مشاهده کردم به متفاوت بودن این نقش فکر نکردم. این موضوع یا همان متفاوت بودن در این فیلم برایم مهم نبود. نزدیک به بیست و پنج سال است که به حرفه بازیگری می پردازم و این موضوع که گاهی نقش هایم تکراری شود طبیعی است. اما عموما یک بازیگر به صورت طبیعی مایل است در نقش های متنوع بازی کند و بازی های متفاوتی را از خود ارائه دهد. مایلم که مخاطبان فیلم های من همواره از تماشای بازی که ارائه می دهم لذت ببرند.»

بازیگر فیلم «رگ خواب» اضافه کرد: «اگر یک نقش به صورت دقیق و حرفه ای نوشته شده باشد. تفاوت بازی را برای بیننده به وجود می آورد.یعنی بیینده حس می کند و می بیند که لیلا حاتمی تا چه حد نسبت به فیلم قبلی که بازی کرده است متفاوت ظاهر شده است. تفاوت بازی در ظاهر نیست بلکه در شکل نگارش شخصیت بازیگر است که توسط فیلمنامه نویس صورت می پذیرد.»

لیلا حاتمی درباره پوستر جشنواره فجر و عکس علی حاتمی بر روی آن گفت:«من عموما در این شرایط عکس واقعی را به نقاشی ترجیح می دهم. مایل بودم که عکس پدرم را جای این نقاشی می گذاشتند. فکر می کنم بعد از بیست سال اگر از عکس علی حاتمی استفاده می کردند؛ بسیار تاثیر گذار تر بود. واقعیت یک انسان را می توانستند با عکس پدرم بهتر نشان دهند.»

بازیگر فیلم «رگ خواب» در پاسخ به اینکه آیا به دریافت سیمرغ فکر می کند، گفت:«قطعا به سیمرغ فکر می کنم.»

او تاکید کرد: «فعلا کار جدیدی را برای بازی ندارم.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها