تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 21238

ابوالقاسم طالبی (۱)ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینمای ایران، تصمیم دارد سریالی را برای شبکه نمایش خانگی بسازد.

سام بهشتی- ابوالقاسم طالبی کارگردان شناخته شده سینمای ایران تصمیم دارد به زودی سریالی را برای شبکه نمایش خانگی تولید کند. طالبی پیش از این سریال «به کچا چنین شتابان؟» را برای رسانه ملی تولید کرد و آن اثر در زمان پخشش، یکی از سریال های پربیینده تلویزیون بود. او این بار می خواهد مدیوم شبکه نمایش خانگی را تجربه کند.

این کارگردان سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار سینماسینما درباره روند ساخت سریال تازه اش گفت: نزدیک به چند هفته است که تصمیم گرفتم که سریالی برای شبکه نمایش خانگی تولید کنم و برای اولین بار است که در خصوص این اتفاق مصاحبه می‌کنم.

وی ادامه داد: موضوع و مضمون این سریال درون مایه اجتماعی دارد و به روابط انسان های معاصر در جامعه امروزی می پردازد. مدتی است که کار پژوهش و نگارش این اثر را آغاز کردم و در حال حاضر تحقیقات و پژوهش ها ادامه دارد. من عادت دارم که قبل از نگارش هر فیلمنامه در خصوص آن موضوع یا مضمون تحقیق کنم تا مصداق های واقعی آن را در جامعه پیدا کنم و بعد از آن کار را کلید بزنم.

کارگردان فیلم «دست های خالی» در تکمیل حرف هایش گفت: بعد از اتمام نگارش فیلمنامه، پیش تولید را آغاز خواهیم کرد.

طالبی در خصوص بازیگرانی که در این سریال قرار است ایفای نقش کنند، عنوان کرد: در حال حاضر با هیچ یک از بازیگران سینمای ایران وارد مذاکره نشده ام و تمرکر ام بر روی سناریو است، برای هر نقش گزینه هایی در نظر می‌گیرم اما این بدان معنا نیست که قطعا با شخص خاصی در این زمینه صحبت کرده باشم.

یتیم خانه ایران

کارگردان فیلم «نغمه» در خصوص این که این سریال در چند قسمت قرار است در شبکه نمایش خانگی عرضه شود، گفت: فعلا نمی توان با قطعیت بگویم که این سریال در چند قسمت قرار است تولید شود اما چیزی که خودم مد نظرم است، می خواهم در ۵۰ قسمت سریال را به پایان برسانم.

این کارگردان صاحب نام سینمای ایران، درباره آخرین وضعیت فیلم آخرش «یتیم خانه ایران» گفت: در تدارک هستیم که بتوانیم فیلم را در زمان و موقع مناسبی اکران کنیم.

«یتیم خانه ایران» آخرین ساخته ابوالقاسم طالبی است که چندی پیش این فیلم در یک اکران خصوصی نزد مقام معظم رهبری، به نمایش درآمد و رهبر انقلاب نظر مثبتی نسبت به این فیلم ارائه کردند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها