تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 58570

منوچهر شاهسواریهیات امنای بنیاد سینمایی فارابی شاهد تغییراتی است و در جریان این تغییرات٬ منوچهر شاهسواری و علیرضا مختارپور قهرودی در ترکیب هیات امنای این نهاد جای گرفتند.

به گزارش سینماسینما٬ در روزهایی که مدیریت سینمای ایران درگیر اعمال تغییراتی در بدنه مدیریتی سینماست٬ خبرهای رسیده حکایت از آن دارد دو عضو جدید در ترکیب هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی جای گرفته‌اند. شاهسواری و مختارپور که پیش از این در دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدحسین صفاری هرندی برای مدتی در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد حضور داشت٬ اعضای جدید این هیات امنا هستند.

با حضور شاهسواری در هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی٬ عملا این تهیه‌کننده سینما٬ ششمین حکم خود را دریافت کرده است. او در حال حاضر عضو هیات امنای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی٬ هیات امنای مدرسه ملی سینمای٬ هیات امنای موسسه رسانه های تصویری، هیات امنای موزه سینما و شورای پروانه ساخت است.

او همچنین مدیرعامل خانه سینما نیز هست و در عین حال با توجه به اینکه مقرر شده جشن خانه سینما امسال دبیر رسمی نداشته باشد٬ به نظر می‌رسد او این مسئولیت را هم برعهده خواهد داشت.

به این ترتیب شاهسواری با عضویت در هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی٬ ششمین حکم خود را در زمینه مدیریت سینما دریافت کرده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها