تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 61239

«ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا»بسیاری از سینماگران قصد دارند امشب در یک حرکت هماهنگ نسبت به توقیف آثار سینمایی و نبود راه حل از سوی مراجع ذیربط اعتراضی را صورت بدهند.

به گزارش سینماسینما، امشب و از ساعت ۲۱ سینماگران به صورت هماهنگ در صفحات اجتماعی خود با هشتگ #شان ـ سینما نسبت به توقیف آثار سینمایی اخیر اعتراض می‌کنند و قرار است این هشتگ تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شود.

بنابراین گزارش یکی از اهداف این کمپین مدنی اعتراض به نحوه رفتار در برابر تولید آثار سینمایی است که «توقیف» را در شان یک اثر هنری نمی‌داند و معتقد است باید نسبت به آثار هنری سینمایی با سعه صدر بیشتری برخورد کرد.

در این حرکت هماهنگ که قرار است راس ساعت ۲۱ آغاز شود تمامی علاقمندان به سینما می‌توانند با پیوستن به این کمپین و استفاده از هشتگ #شان ـ سینما همراه هنرمندانی همچون عبدالرضا کاهانی، علی احمدزاده و … نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهند.

بنابراین گزارش در ماه‌های اخیر و پس از نامه‌ای که توسط اصغر نعیمی فیلمساز و یکی از اعضای کانون کارگردانان خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشته شد، به دستور رضا صالحی‌امیری کمیته‌ای تشکیل شد تا نسبت به تعیین تکلیف فیلم‌‌های توقیفی اقدام شود.

پس از کش و قوس‌های فراوان و تغییر مدیر نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی و با حضور دکتر داروغه‌زاده در این سمت نسبت به برخی از فیلم‌های توقیفی پالس‌های مثبتی فرستاده شد و برخی فیلم‌ها نیز در توقیف باقی ماند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها